Circle K mobiilirakendus pakub võimalust tasuda kütuse eest täisteenindusjaamades kasutades selleks ainult mobiiltelefoni

Makse teostamiseks tuleb oma telefoni laadida Circle K mobiilirakendus Google Play või App Store poest ning lisada seal maksevahendiks Visa või MasterCard pangakaart.

Mis on mobiilimakse?
Mobiilimakse võimaldab kiirelt ja mugavalt täisteenindusjaama tankimisalal tasuda kütuse eest. Mobiilimakse teostamiseks pead oma pangakaardi äppiga siduma. Mobiilimakseid tehakse ainult sinu poolt valitud maksekaardiga.

Mis maksevahendeid mobiilimakse kasutab?
Mobiilimakse maksevahendiks on kas krediit- või deebetkaarti. Deebetikaardil peavad olema lubatud internetimaksed, et see kaart mobiilimaksega töötaks. Kui kaardil seda võimalust ei ole, siis seda  deebetkaarti maksmisel kasutad ei saa. Tellimuse esitamisel tehakse kaardil 100 € suurune eelbroneering (nagu ka õues tankimisalal makseautomaadis makstes), mis vabastatakse kohe kui tehing on lõpetatud ning tegelik tehingu summa kontolt maha võetud. Kui kontol on alla 100 €, siis mobiilimakset sooritada ei saa.
Pangakaardid saab äppi lisada juba enne jaama minekut. Ava äpp, vali menüü „Rohkem infot“ -> „Mobiilimakse“.  Äppi saab lisada mitu erinevat pangakaarti ning ühe kaardi märkida ka vaikimisi kaardiks. Kaarte saab alati vahetada, eemaldada või lisada.    

Mida on mobiilimakse kasutamiseks vaja?
Lae alla äpp, vali riigiks Eesti ning luba äpil kasutada oma asukohta. Mobiilimakse toimimiseks jaamas peab oleme telefoni asukoha teenus (GPS) sisse lülitatud ning äpil luba seda kasutada. Äpp pakub mobiilimakse võimalust ainult siis, kui sa oled jaamas kohapeal. Kui sa oled kodus, siis mobiilimakse võimalust äpp Sulle ei näita. Teenus aktiveerub ainult täisteenindusjaamades kohapeal olles.

Kuidas ma saan EXTRA soodustust mobiiliga makstes?
Kütuse soodustuse saamiseks tuleb enne tankima asumist logida äpis oma EXTRA Club kontole. Kontol püsid sa sisse logituna ka siis kui vahepeal äpi kinni paned. Aga alati kui lähed jaama plaaniga mobiiliga maksta, veendu kõigepealt, et oled EXTRA Club kontole äpis sisse logitud. Ainult nii saad kütuse soodustust!

Kuidas mobiiliga maksta?
Sõida täisteenindusjaama pumba juurde. Kui Sa veel ei ole äpis oma EXTRA Club kontole sisse loginud, siis tee seda nüüd. Ainult EXTRA Club kontole logitud olekus saad kütuse soodustust. Kui sa oma kontole ei logi, siis soodustust ei saa.
Ava äpis ”Teenindusjaamad” ehk kaardi vaade ning jälgi mobiilimakse juhiseid. Kontrolli, et oled äpi järgi õiges teenindusjaamas. Seejärel vali ”Kütus”. Vaata aknast välja ning leia pumba pealt punane number, mis tähistab sinu valitud pumba numbrit ning tee sama valik äpis. Ära siin eksi, muidu avad oma mobiilimaksega pumba mõnele teisele kliendile.
Edasi jätka maksega. Saad lisada pangakaardi makse käigus või kui oled maksevahendid juba eelnevalt kodus lisanud, siis vajuta ainult ”Kinnita makse”.  Kui äpp kuvab kirja, et ”Pump nr X on valmis” ja ”Alusta tankimisega”, siis astu autost välja, paneb oma soovitud kütuse pumba paaki ning tangi palju soovid.
Kui oled lõpetanud pane püstol tagasi oma kohale ning äpp saadab sulle kohe tehingu kokkuvõtte. Kokkuvõtte all servas pakutakse võimalust tehingu kviitung oma telefoni salvestada nupuga ”Salvestan kviitungi telefoni”. Sellele nupule vajutades saad soovi korral kviitungi ka oma e-posti aadressile saata. Kui soovid kviitungi salvestada, siis tee seda kohe tehingu lõpus. Hiljem äpp sulle enam tehingu kokkuvõtet ega kviitungit ei kuva. Kui kviitung salvestatud vajuta ”Lõpetan (kviitungi ei salvesta)”.

Kui ma valisin vale pumba?
Pumba numbrit kuvatakse sulle äpi ekraanil. Juhul kui sa nüüd ikkagi valisid vale pumba numbri ning sinu pump tankimiseks ei avanenud vajuta nuppu ”Tühista tankimine”. Sulle kuvatakse teade, et sa läheksid selle pumba juurde, mille sa avasid ning võtaks ühe püstoli ning hoiaks seda 10 sekundit käes ning paneksid siis tagasi oma kohale. Seejärel tehing tühistatakse ning sulle kuvatakse 0 summaga kviitung. Kui sa pumbast püstoli kätte ei võta kulub 2 minutit, et pump ise uuesti lukku läheks.

Kas ma saan tehingu kviitungi mobiilimaksega tasudes?
Kui oled tankimise lõpetanud ja püstoli tagasi oma kohale asetanud saadab äpp sulle kohe tehingu kokkuvõtte. Selle all pakub äpp võimalust tehingu kviitung oma telefoni salvestada kasutades ”Salvestan kviitungi telefoni” nuppu. Sellele nupule vajutades saad soovi korral kviitungi ka oma e-posti aadressile saata. Kui soovid kviitungi salvestada, siis tee seda kohe tehingu lõpus. Hiljem äpp sulle enam tehingu kokkuvõtet ega kviitungit ei kuva. Kui kviitung salvestatud vajuta ”Lõpetan (kviitungit ei salvesta)”. 
Kui klient tehingu kviitungit telefoni ei salvesta või e-posti aadressi peale ei saada, siis peab ta tellima korduskviitungi läbi klienditeeninduse.

Küsimuste korral helista klienditoe numbril 675 7777 või saada kiri e-posti aadressile klienditeenindus@circlekeurope.com. Võimalusel tee ekraanipilt või video sellest, mis ei tööta. Kirjaga pane kaasa ka info, mis telefoni sa kasutad (mudel) ning operatsioonisüsteemi versioon (nt Android 5, iOS 13).

Image
Mobiilimakse