Image Klienditeenindus Kuidas saame Sulle abiks olla? Ärikliendi KKK EXTRA lojaalsusprogramm Kampaaniad KKK Enne meiega kontakteerumist soovitame üle vaadata korduma kippuvad küsimused, kuhu oleme kogunud vastused enim küsitud küsimustele. Most popular Meie tooted ja teenused EXTRA lojaalsusprogramm Circle K Pro äpp Kuidas saan kviitungi koopia? Miks ma ei saanud allahindlust? Kuidas saan Circle K äpiga maksta? Peale tankimist on minu pangakontol broneering, mida teha? Miks ma ei saa Circle K äpiga tankida? Kaardi lisamisel extra lojaalsusprogrammi saan veateate. Mida teha? Kuidas nutiseadmega ühendatud pangakaart liita EXTRA lojaalsusprogrammi? Kuidas saan anda tagasisidet? Mul ei ole võimalik sisse logida oma EXTRA kontole. Mida teha? Automaatjaama tagasimakse, kuidas see käib? Kuidas saan välja võtta äpiga tasutud tehingute kviitungeid? Mis tooted ja teenused on teenindusjaamades saadaval? Milliseid maksevahendeid äpis kasutada saab? Kuidas toimub liikumine tasemete vahel? Soovin muuta oma andmeid extra iseteeninduses. Kuidas seda teha? Kus ja kuidas saan laadida elektriautot? Miks ma ei saa Circle K äpiga makstes valida kütusepumpa? Kuidas saan muuta keelt äpis? Kas ma pean registreerima Circle K extra tasemetega lojaalsusprogrammi, kui olen juba extra lojaalsusprogrammi liige? Miks ma ei saa Circle K äpiga makstes valida teenindusjaama? Saada meile kiri Kui Sa ei leidnud vastust oma küsimusele korduma kippuvatest küsimustest, võta meiega ühendust. Helista meile
Kas ma pean registreerima Circle K extra tasemetega lojaalsusprogrammi, kui olen juba extra lojaalsusprogrammi liige?