Image
KKK
Image
KKK
KKK

Korduma kippuvad küsimused

Soovime Sinu kliendiks olemise teha võimalikult lihtsaks ja mugavaks. Selleks oleme siia lehele kokku koondanud meie käest enim küsitud küsimused ja vastused neile korduma kippuvatele küsimustele.

Kuidas saan kviitungi koopia?

Korduskviitungi tellimuse saad täita meie kodulehel.

Kuidas saan Circle K äpiga maksta?

Esmalt lae alla Google Play või App Store poest Circle K Eesti mobiilirakendus

Miks ma ei saanud allahindlust?

Kas oled saanud uue pangakaardi või tasusid Circle K äpi, maksekaardiga?

Kuidas saan anda tagasisidet?

Oleme Sinu tagasiside eest väga tänulikud. Edasi lugedes juhendame​ Sind meie tagasiside ankeedini.

Miks ma ei saa Circle K äpiga tankida?

Circle K äpiga tasumisel tasub tähelepanu pöörata paarile detailile, saad teenindusjaamas olles teha paar liigutust, et tõrge kõrvaldada.

Peale tankimist on minu pangakontol broneering, mida teha?

Tankuri makseterminal broneerib tehingu eel vabade vahendite tagamiseks kuni 100€. Peale tankimist vabastakse üleliigselt broneeritud summa.

Mul ei ole võimalik sisse logida oma EXTRA kontole. Mida teha?

Olenevalt tõrke põhjusest on lahendused erinevad. Loe edasi!

Kuidas saan välja võtta äpiga tasutud tehingute kviitungeid?

Tankimise järgselt on Sul koheselt võimalik alla laadida kviitung

Milliseid maksevahendeid äpis kasutada saab?

Äpi maksevahendiks on kas panga krediit- või deebetkaart

Kuidas saan tellida teenindusjaamas kuuma toidu ette?

Circle K toidu- ja poekaupu saad ette tellida mitu tundi enne teenindusjaama jõudmist, kuid minimaalselt 15 minutit varem.

Automaatjaama tagasimakse, kuidas see käib?

Edasta meile läbi tagasimakse avalduse vormi taotlus, et saaksime raha tagastada Sinu pangakontole.

Soovin muuta oma andmeid EXTRA iseteeninduses. Kuidas seda teha?

Oma kontaktandmeid saad muuta logides sisse oma EXTRA kontole. Loe edasi!

Mis tooted ja teenused on teenindusjaamades saadaval?

Oleme kaardistanud klientide lemmiktooted ja teenused ning teenindusjaamad, kus neid pakume. Loe edasi!

Kuidas nutiseadmega ühendatud pangakaart liita EXTRA lojaalsusprogrammi?

Nutiseadmes pangakaardi aktiveerimisel loob pank Teie pangakaardile virtuaalse kaardinumbri, mis tuleks liita EXTRA kontole teenindusjaamas.

Kaardi lisamisel EXTRA lojaalsusprogrammi saan veateate. Mida teha?

Kui kaart on kehtiv ja ei ole juba kontoga liidetud, võta meiega ühendust.

Kus ja kuidas saan laadida elektriautot?

Teeme koostööd Enefit Volt makselahendusega. Laadimispunktide asukohad on kättesaadavad meie kodulehel.

Miks ma ei saa Circle K äpiga makstes valida kütusepumpa?

Kas kütusepumba kõik tankuri püstolid asetsevad oma pesades? Kui jah, siis kontrolli oma nutiseadme piirangud ja seaded!

Miks ma ei saa Circle K äpiga makstes valida teenindusjaama?

Kas oled Circle K täisteenindusjaamas ning Sinu nutitelefonil on GPS funktsioon sisse lülitatud?

Kuidas saan muuta keelt äpis?

Circle K äpi keele valik tuleb automaatselt Sinu nutiseadmest

Kuidas saan muuta eelistatud suhtluskanalit?

Eelistatud suhtluskanali valimiseks või teavituste peatamiseks logi sisse oma EXTRA lojaalsuskontole

Võta meiega ühendust

Enne meiega kontakteerumist heida pilk palun peale ka meie korduma kippuvatele küsimustele.​

​Klienditeenindus(E-R 07.30-18.00): +372 675 7777​