Helista meile

ERAKLIENT

Kõik meie klientide poolt edastatud ettepanekud võimaldavad meil parandada klienditeeninduse kvaliteeti ja püüame võimalusel iga kliendi soove arvesse võtta.

Vastused enim küsitud küsimustele leiad meie korduma kippuvatest küsimustest.

Circle K Eesti kõnekeskus on avatud E-R 07.30-18.00.

Väljaspool tööaega vastab kõnedele Circle K rahvusvaheline kõnekeskus, kes teenindab Circle K maksekaarte, elektriautode laadijaid ja teenindusjaamade tõrkeid puudutavates küsimustes.

Kõnekeskuse liini hõivatus erinevatel kellaaegadel:

07.30-10.00
10.00-13.00
13.00-15.00
15.00-18.00
Phone
Email

Kõik tootepakkumised palume saata tootejuhtimise üldaadressil tootejuhtimine(at)circlekeurope.com.

Tarbijakaebuste esitamiseks võib tarbija pöörduda Circle K Eesti ASi poole, et lahendada vaidlus poolte kokkuleppel. Kokkuleppele mittejõudmisel on tarbijal õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni, asukoht Pronksi tn 12, Tallinn, telefon 6201 920, e-post avaldus@komisjon.ee. Kodulehelt www.komisjon.ee on leitavad ka vaidluse lahendamise menetlusreeglid.