Kõik meie klientide poolt edastatud ettepanekud võimaldavad meil parandada klienditeeninduse kvaliteeti ja püüame võimalusel iga kliendi soove arvesse võtta.
Vastused enim küsitud küsimustele leiad meie korduma kippuvatest küsimustest.
Circle K Eesti kõnekeskus on avatud E-R 07.30-18.00.
Väljaspool tööaega vastab kõnedele Circle K rahvusvaheline kõnekeskus, kes teenindab Circle K maksekaarte, elektriautode laadijaid ja teenindusjaamade tõrkeid puudutavates küsimustes.
Kõik tootepakkumised palume saata tootejuhtimise üldaadressil tootejuhtimine(at)circlekeurope.com.
Tarbijakaebuste esitamiseks võib tarbija pöörduda Circle K Eesti ASi poole, et lahendada vaidlus poolte kokkuleppel. Kokkuleppele mittejõudmisel on tarbijal õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni, asukoht Pronksi tn 12, Tallinn, telefon 6201 920, e-post avaldus@komisjon.ee. Kodulehelt www.komisjon.ee on leitavad ka vaidluse lahendamise menetlusreeglid.
Copyright © 2025 Circle K Eesti