Image
Hea sõna
Image
Hea sõna

Heasoovlik klient

Hoolime oma teenindajatest ning soovime, et nende töökeskkond oleks turvaline. Palun ole heasoovlik meie töötajate vastu ja kingi neile üks soe naeratus. Meie meeskonnad teenindusjamades töötavad Sinu heaks iga päev.

MINU KLIENDITEENINDAJA LUGU

Kogusime oma teenindusjaamadest kokku meie endi töötajate lood. Toome välja vaid mõned paljudest. Tähtis on see, et igal teol, emotsioonil ja reaktsioonil on oma järelkaja. See võib olla nii positiivne kui ka negatiivne.

 

Image
Heasoovlik klient

"Meie jaamas on püsiklient, kes tuleb ostab iga päev oma sigaretid laulu saatel. Esitab siis oma ostusoovi viisijuppi lauldes. See ajab kõiki teenindajaid naerma ja tekitab terveks päevaks hea tuju." - Hanna

„Kulda väärt on kliendid, kes sekkuvad ja on teenindajale toeks ebaviisakate klientide eest, hetkel mil teenindaja on majas üksinda. Mõni klient lihtsalt ei saa aru, et teenindaja on lihtsalt teenindaja ega vastuta kütusehindade kallinemise ega pika järjekorra eest. Klienditeenindaja on täpselt samasugune inimene nagu klient.“ - Kristiina

Image
Heasoovlik klient

„Olen kogenud ebameeldivat kohtlemist rahvuse alusel, mida eraelus ega mujal töötades pole minuga varem juhtunud. Minu poole pöördus meesterahvas küsimusega ega ometi ei ole jõudnud teenindusjaama kinkekaart tema nimele, mille ta mootorikütuse kampaanias oli võitnud. Alles alustanud töötajana jäin korraks mõtlema, et mis kampaaniast klient täpselt räägib. Selle 30 sekundi jooksul vaatas ta mu nimesilti, mis räägib muidu kohe ära, kes ma tema ettekujutuste järgi olen. Peale minu nime nägemist ütles klient mulle väga kindlalt “Ah soo, sa oled venelane, sa ei mõista nii kui nii mida ma räägin.“ - Darja

„Klient tuleb kassasse, teretab mind nimeliselt (vaatab nime minu rinnal olevalt nimesildilt), siis pöörab silmad teise rinna poole ja küsib: "ja mis tema nimi on?“ - Mia-Maria

KAJASTUSED MEEDIAS

JAGA OMA POSITIIVSET KLIENDIKOGEMUST CIRCLE K TEENINDUSJAAMADES