Jõustumiskuupäev: juuni 2025
VESTLUSROBOTI KASUTAMINE
Need kasutustingimused (edaspidi „tingimused“) reguleerivad Circle K tehisintellektipõhise vestlusplatvormi (edaspidi „vestlusrobot“) kasutamist, mida haldab Circle K AS ja tema vastavad sidusettevõtted (edaspidi ühiselt „Circle K”, „ettevõte“, „meie” või “meid”) Euroopa Liidus ja Euroopa Majanduspiirkonnas ning need täiendavad kasutustingimusi, mida kohaldatakse veebilehe, mobiilirakenduse ja/või B2B (ärikliendi) platvormi suhtes, kus te võite vestlusrobotit kasutada (edaspidi „veebilehe kasutustingimused“), ja meie privaatsuspoliitikat. Need tingimused moodustavad siduva õigusliku kokkuleppe teie kui vestlusroboti kasutaja ja meie kui vestlusroboti teenuse pakkuja vahel. Teie juurdepääs vestlusrobotile ja selle kasutamine eeldab vastavust nendele tingimustele ja veebilehe kasutustingimustele. Vestlusrobotile juurde pääsedes ja/või seda kasutades nõustute nende tingimustega ning tunnistate meie siin kirjeldatud andmetavasid ja privaatsuspoliitikat ning nõustute nendega.
Vestlusrobot ei ole mõeldud juurdepääsuks ega kasutamiseks väljaspool Euroopa Liitu ja Euroopa Majanduspiirkonda. Te vastutate selle eest, et teie juurdepääs vestlusrobotile või selle kasutamine oleks seaduslik igas jurisdiktsioonis, kus või mille kaudu te vestlusrobotile juurde pääsete või seda kasutate.
TINGIMUSTE MUUTMINE
Me võime tingimusi perioodiliselt uuendada. Teie kohustus on tutvuda avaldatud tingimustega iga kord, kui te vestlusrobotit kasutate. Iga kord, kui pääsete juurde vestlusrobotile või kasutate seda, sõlmite meiega uue lepingu sel ajal kohalduvate tingimuste kohta.
Teatame kõikidest tingimuste olulistest muudatustest ette. Teated edastatakse järgmiste kanalite kaudu:
Vestlusroboti liides: Vestlusrobotiga suhtlemisel kuvatakse vastav teade.
Veebilehe teade: Uuendused avaldatakse nähtaval kohal meie veebilehel koos uuendatud jõustumiskuupäevaga.
ÕIGUS KASUTADA VESTLUSROBOTIT
Vestlusrobotile juurdepääsuks või selle kasutamiseks peate olema vähemalt 16-aastane. Circle K ei osuta teenuseid teadlikult ühelegi alla 16-aastasele isikule.
PRIVAATSUSAVALDUS
See privaatsusavaldus on loodud selleks, et aidata teil mõista, kuidas me teie isikuandmeid töötleme, kui te vestlusrobotile juurde pääsete või seda kasutate. Selles kirjeldatakse, millist teavet me kogume, kuidas me seda kasutame, meetmeid, mida me võtame teie andmete turvalisuse tagamiseks, partnereid, kellega me suhtleme, ja teie privaatsusõigusi. Loodame, et seda privaatsusavaldust on lihtne mõista. Andmekaitsealased õigusaktid on tähtsad – need tugevdavad teie õigusi ja kindlustavad õiglase ja läbipaistva andmete töötlemise organisatsioonide poolt. Kuigi paljud neist reeglitest võivad tunduda keerulised, tuleneb enamik neist tervest mõistusest ja üldisest austusest üksteise ja keskkonna vastu. Me võtame oma andmekaitse kohustusi tõsiselt ja nõuame seda ka oma partneritelt.
Kuidas meiega ühendust võtta
Kui teil on küsimusi selle kohta, kuidas me teie isikuandmeid käsitleme, võtke meiega ühendust, kasutades kättesaadavaid viise, nagu veebivorm, telefon või vestlus, mis on loetletud meie veebilehel.
Meie andmekaitseametnikuga saab ühendust aadressil privacy@circlekeurope.com.
See privaatsusavaldus kehtib teie suhtlusele vestlusrobotiga eri kanalites, sealhulgas meie avalikel veebisaitidel, mobiilirakendustes ja B2B (ärikliendi) platvormidel. Vestlusrobotiga suheldes nõustute oma andmete töötlemisega antud avalduses kirjeldatud viisil.
Pidage meeles, et suhtlete tehisintellektil põhineva vestlusrobotiga, mis kasutab teie päringutele vastuste loomiseks tehisintellekti.
Töötleme teie isikuandmeid vastavalt isikuandmete kaitse üldmäärusele ja muudele kohaldatavatele seadustele.
Töötleme isikuandmeid selleks, et pakkuda ja täiustada oma vestlusroboti teenuseid ning tagada oma kasutajatele tõhus ja õigeaegne tugi. Meie eesmärgid on järgmised:
Koheste, kohandatud vastuste pakkumine päringutele erinevate B2C (eraklientide) ja B2B (äriklientide) teemade kohta.
Sujuva suhtluse hõlbustamine meie mobiilirakendustes ja veebisaitidel.
Kasutajate, sealhulgas klientide ja töötajate standardtoimingute käigus tekkinud probleemide toetamine ja veaotsing.
Kasutaja taotletud protsesside algatamine, sealhulgas probleemidest teatamine või konkreetsete töövoogude käivitamine.
Klienditeeninduse ja kasutajakogemuse parandamine, analüüsides suhtlusandmeid, et täiustada tehisintellekti võimekust ja pakkuda isikupärasemat kogemust, loogika arendamist, loomuliku keele mõistmist ja virtuaalse vestlusroboti täpsust.
Toodete, teenuste ja protsesside tulemuslikkuse jälgimine ja parandamine, kasutades koondatud ja anonüümset statistikat, tagades, et need andmed ei ole seotud konkreetsete kasutajatega.
Teie isikuandmete töötlemise õiguslikud alused on järgmised:
Nõusolek: Meie vestlusroboti kasutamine on täiesti vabatahtlik. Vestlusroboti aktiveerimisega annate meile selgesõnalise nõusoleku teie isikuandmete töötlemiseks meie suhtluse ajal. Võite oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta ja see peatab teie taotluste töötlemise vestlusroboti poolt, kuigi teile jääb juurdepääs klienditoele e-posti või telefoni teel.
Õigustatud huvi: Töötleme isikuandmeid oma õigustatud huvi alusel.
Meie vestlusroboti teenuste parandamisel, eelkõige suhtlusandmete analüüsimise kaudu, et täiustada meie tehisintellekti ja parandada kasutajakogemust.
Meie loogika, loomuliku keele mõistmisel ja virtuaalse vestlusroboti täpsuse arendamisel.
Toote, teenuse ja protsessi tulemuslikkuse jälgimisel, kasutades anonüümset ja koondatud statistikat.
Oleme hoolikalt kaalunud teie privaatsusõigusi ja rakendanud teie andmete kaitsmiseks kaitsemeetmeid. Õigustatud huvi alusel kasutame võimaluse korral anonüümseks muudetud andmeid.
Te võite esitada vastuväite töötlemise kohta, mis põhineb õigustatud huvil, võttes ühendust meie andmekaitseametnikuga,. Vastuväidet ei saa esitada juhul, kui turvameetmed on teenuse osutamiseks hädavajalikud.
Vestlusroboti tööks kogume ja kasutame järgmisi isikuandmeid:
Teie isikuandmete esitamine on vajalik vestlusroboti teenuste kasutamiseks. Kui otsustate kohustuslikke isikuandmeid mitte esitada, ei pruugi meil olla võimalik pakkuda teile mõningaid vestlusroboti funktsioone.
Kogume andmeid, et tagada vestlusroboti funktsionaalsus ja turvalisus, sealhulgas:
Vestlusrobot kasutab teie kasutuskogemuse parandamiseks erinevaid salvestustehnoloogiaid, sealhulgas küpsiseid ja kohalikku salvestusruumi:
Olulised tehnoloogiad (mis põhinevad õigustatud huvidel):
Seansi salvestamine
Eesmärk: säilitab vestluse järjepidevuse vestluse ajal
Kestus: tühjendatakse brauseri sulgemisel
Salvestatud andmed: seansi säilitamiseks vajalikud tehnilised parameetrid
Lokaalne salvestamine
Eesmärk: salvestab teie vestluse ajaloo ja eelistused
Kestus: kuni käsitsi kustutamiseni
Salvestatud andmed: kasutaja määratud sätted ja teie vestlusajalugu kordumatu identifikaatoriga iga vestluse jaoks (viimased 30 päeva), et võimaldada hõlpsat juurdepääsu varasemale suhtlusele
Analüütilised tehnoloogiad (põhineb nõusolekul):
Sooritusküpsised
Eesmärk: säilitab külastajate seansid tehisintellektil põhineva klienditoe jaoks.
Kestus: küpsis aegub pärast iga seanssi ja on HTTP-tüüpi küpsis.
Salvestatud andmed: anonüümsed suhtlusnäitajad, jõudlusandmed
Kolmanda osapoole analüütika
Teenusepakkuja: näiteks Google Analytics
Eesmärk: teenuse täiustamine ja vigade tuvastamine
Kestus: 30 päeva
Eelistuste haldamine: Neid tehnoloogiaid saate juhtida järgmiste vahendite abil:
Teie brauseri seaded
Kui otsustate keelata olulised salvestustehnoloogiad, ei pruugi mõned vestlusroboti funktsioonid korralikult töötada. Te võite oma nõusoleku analüütiliste tehnoloogiate jaoks igal ajal tagasi võtta meie nõusoleku keskuse kaudu.
Teil on õigus:
Andmesubjekti õiguste kasutamiseks võtke meiega ühendust järgmisel aadressil:
Teie taotluse töötlemiseks võime vajada teie isikusamasuse kontrollimist. Vastame kehtivate seadustega kehtestatud tähtaegade jooksul.
Te võite andmesubjektina teostada oma õigusi, sealhulgas õigust esitada vastuväiteid, õigust piirata töötlemist või esitada meile küsimusi, võttes ühendust Circle K-ga e-posti, telefoni või posti teel või Circle K ID-lehel: https://id.circlekeurope.com. Mõned taotlused, näiteks juurdepääs andmetele, andmeanalüüsiga seotud spetsiifilised küsimused või mõni muu küsimus, millele saab taotleda täiendavat juurdepääsu, tuleb esitada kirjalikult.
Kui töötlemistegevus tugineb teie nõusolekul, on teil õigus oma nõusolek igal ajal tagasi võtta, ilma et see mõjutaks enne nõusoleku tagasivõtmist nõusoleku alusel toimunud töötlemise seaduslikkust.
Antud tingimused kujutavad endast eriteavet selle kohta, kuidas me töötleme teie isikuandmeid ja milliseid andmeid me töötleme teenuste raames, ning täiendavad Circle K üldist privaatsuspoliitikat, mis on kättesaadav aadressil: https://www.circlek.ee/privaatsuspoliitika . Võite igal ajal küsida lisateavet meie andmetöötlustoimingute kohta.
Teil on õigus nõuda meilt igal ajal koopiat andmetest, mida me teie kohta säilitame. Taotlus tuleb esitada kirjalikult. Võite taotleda täiendavat juurdepääsu, kui teil on konkreetseid küsimusi, mis on seotud andmete analüüsi või mis tahes muu küsimusega.
Kui teie isikuandmed muutuvad, saate oma andmeid parandada, logides sisse oma kontole ja muutes oma isikuandmeid. Kui teil on parandamisega seotud konkreetseid küsimusi, probleeme või muid küsimusi, võite küsida täiendavat abi, võttes ühendust klienditeenindusega. Selline taotlus tuleb esitada kirjalikult.
Teil on õigus nõuda, et me edastaksime teie esitatud teabe teisele isikule. See kehtib ainult teabe kohta, mille olete meile andnud. Teie anonüümseks muudetud andmete põhjal loodud tundlikku äriteavet ei edastata.
Teil on õigus, et teie kohta ei tehtaks otsust, mis põhineb üksnes automatiseeritud töötlusel, sealhulgas profiilianalüüsil. Te võite esitada vastuväite mistahes automatiseeritud otsuse kohta, mille oleme teinud, ja paluda, et inimene vaataks selle läbi.
Teil on õigus nõuda oma isikuandmete mõne osa kustutamist. Kui soovite meie valduses olevad andmed kustutada, tutvuge palun privaatsusavaldusega CK ID lehel: https://id.circlekeurope.com . Mõned andmed, näiteks tehingud, tuleb säilitada vastavalt kohaliku jurisdiktsiooni nõuetele.
Teil võib olla õigus esitada töötlemise suhtes vastuväiteid, kui töötleme teie teavet õigustatud huvide alusel. Võite esitada vastuväite meie automatiseeritud otsusele ja paluda isikul see läbi vaadata.
Teil on õigus teatud asjaoludel paluda meilt oma isikuandmete töötlemise piiramist. See tähendab, et teie andmeid saab kasutada ainult teatavatel eesmärkidel, näiteks õiguslike nõuete esitamiseks või seaduslike õiguste teostamiseks.
Võite kasutada oma õigust piirata töötlemist, võttes ühendust klienditeenindusega e-posti, telefoni või posti teel.
Kui teil on isikuandmete töötlemisega seotud probleeme, võite pöörduda meie andmekaitseametniku poole, saates e-kirja aadressile privacy@circlekeurope.com .
Kui soovite esitada kaebuse, võite pöörduda ka oma kohaliku andmekaitse järelevalveasutuse poole. Kontaktandmed leiab siit: https://edpb.europa.eu/about-edpb/about-edpb/members_en .
Circle K võib jagada teie isikuandmeid usaldusväärsete partneritega (volitatud töötlejatega), et hõlbustada meie vestlusroboti teenuseid. Need partnerid valitakse hoolikalt ja neid seovad ranged andmekaitselepingud, et tagada teie andmete turvalisus ja konfidentsiaalsus:
Cognigy GmbH:
Eesmärk: Pakkuda vestlusliku tehisintellekti põhiplatvormi vestlusrobotile.
Asukoht: Peakorter Saksamaal; andmekeskused asuvad ELis/EMPs.
Juurdepääs andmetele: Teenuse osutamiseks vajalikud suhtlusandmed ja kasutaja metaandmed.
Pilvetaristu: Cognigy platvormi majutatakse kas Amazon Web Services (AWS) või Microsoft Azure pilvetaristusse.
Salesforce, Inc.
Eesmärk: Integreerida vestlusroboti suhtlus meie kliendisuhete halduse (CRM) ja lojaalsusplatvormidega.
Juurdepääs andmetele: Asjakohased kliendiandmed, suhtlusajalugu ja eelistused.
Genesys Cloud Services Corp:
Eesmärk: Klienditeeninduse andmete, sealhulgas vestlusroboti suhtluse haldamiseks.
Juurdepääs andmetele: Klienditeeninduse taotluste ja tugiteenustega seotud suhtlusandmed.
Muud Circle K süsteemid:
Eesmärk: Integreerida vestlusroboti suhtlus teiste Circle K süsteemidega, parandades kliendikogemust ja teenuste osutamist. See hõlmab ka toimingute ja vastuste integreerimist Microsoft Power Automate'i abil.
Juurdepääs andmetele: Andmed, mis on seotud vestlusroboti kaudu tehtud konkreetsete suhtluste ja päringutega.
Drupal e. V. - Saksa Drupal Association:
Eesmärk: Hõlbustada vestlusroboti kuvamist ja juurdepääsu Circle K veebisaitidel.
Juurdepääs andmetele: Mitte klienditeabe salvestamine, vaid tegutsemine kanalina kasutaja ja teiste platvormide vahel.
Kõik volitatud töötlejad on kohustatud järgima isikuandmete kaitse üldmäärust, ELi tehisintellekti käsitlevat õigusakti ja kõiki kohaldatavaid andmekaitseseadusi, tagades asjakohaste andmekaitsemeetmete kehtestamise.
Circle K kasutab ka sisemisi süsteeme, mida sageli toetavad usaldusväärsed partnerid, kes on spetsialiseerunud IKT-teenustele. Nende partnerite hulka võivad kuuluda Microsoft, Oracle ja teised. Need süsteemid on vajalikud äritegevuse säilitamiseks.
Circle K andmekeskused ja meie partnerite andmekeskused asuvad üldjuhul ELis/EMPs või riikides, mille Euroopa Komisjon on tunnistanud piisava andmekaitse tasemega riikideks. Juhul, kui Circle K kaasab partnereid teistest riikidest väljaspool ELi/EMPd (tuntud ka kui „kolmandad riigid“), tagab Circle K, et kehtestatud asjakohased andmekaitsemenetlused vastavad kohaldatavatele andmekaitseseadustele, muuhulgas isikuandmete kaitse üldmäärusele.
Circle K säilitab teie isikuandmeid nii kaua, kui see on vajalik nende eesmärkide täitmiseks, milleks need algselt koguti, nagu on kirjeldatud käesolevas privaatsusteatises. Me säilitame erinevaid andmeliike erineva aja jooksul, sõltuvalt andmete liigist, teenusest, millega need seonduvad, ja andmete kogumise eesmärgist. Andmete säilitamise tähtaegade suhtes kohaldatakse järgmisi eeskirju:
Vestluse suhtlusandmed: Teie vestluse ajal vestlusrobotiga jagatud andmeid, sealhulgas teie küsimusi ja meie vastuseid, säilitatakse 30 päeva. Seda perioodi võib pikendada, kui meil on õigustatud äriline vajadus säilitada andmeid konkreetsel eesmärgil, nagu veaotsing ja teenuse täiustused, või juriidiliste nõuete täitmiseks ja meil on selleks kehtiv õiguslik alus. Näiteks võib see hõlmata Vestlusroboti kasutamisel funktsionaalsuse ja turvalisuse tagamiseks loodud andmeid, nagu tekkinud vigade logid ja diagnostiline teave.
Metaandmed ja analüütika: Metaandmeid teie suhtluse kohta vestlusrobotiga, mida me kasutame oma teenuste, tehisintellekti mudelite ja äriprotsesside täiustamiseks, säilitatakse meie äriteabe andmekogus kaks aastat. Need andmed koondatakse ja/või muudetakse anonüümseks, et vältida isikute tuvastamist. Kui õigustatud ärivajadus on olemas ja see vastab kõigile kohaldatavatele seadustele ja määrustele, võime seda perioodi pikendada.
Brauseri suhtlusandmed: Vestluse järjepidevuse säilitamiseks võidakse suhtlusandmeid salvestada teie seadmesse teie brauseri kohalikku salvestusruumi, kuni te kustutate brauseri kohaliku salvestusruumi või vastavalt brauseri seadetele. Need andmed salvestatakse teie seadmesse ja meil ei ole neile juurdepääsu, välja arvatud juhul, kui otsustate neid meiega jagada. Soovitame teil üle vaadata oma brauseri seaded, et hallata lokaalset salvestusruumi ja küpsiseid vastavalt oma eelistustele.
Nõusoleku alusel kogutud andmed: Kui olete andnud meile nõusoleku oma andmete töötlemiseks konkreetsel eesmärgil, säilitame neid andmeid seni, kuni võtate oma nõusoleku tagasi. Kui nõusolek on tagasi võetud, lõpetame andmete töötlemise ja kustutame need, välja arvatud juhul, kui on olemas õiguslik nõue, mis kohustab meid andmeid teatud aja jooksul säilitama.
Õigus- ja vaidlustatud andmed: Kuritegude, pettuse või mis tahes vaidluse korral säilitame asjakohaseid andmeid nii kaua, kui see on vajalik asja lahendamiseks ja kooskõlas Circle K sisemiste ja riiklike õiguslike nõuetega.
Oleme pühendunud sellele, et olla läbipaistvad selles osas, kuidas me teie isikuandmeid töötleme, sealhulgas juhul, kui neid on vaja edastada väljapoole Euroopa Majanduspiirkonda (EMP). Kuigi me töötleme teie andmeid peamiselt EMPs, asuvad mõned meie teenusepakkujad ja tehnilised süsteemid teistes riikides, mis tähendab, et teie isikuandmeid võidakse edastada rahvusvaheliselt. Täpsemalt, me võime edastada teie isikuandmeid:
Ameerika Ühendriikidesse: Kui kasutame pilvetaristu jaoks Amazoni veebiteenuseid (AWS) või Microsoft Azure'i ja kui Salesforce.com haldab meie kliendisuhete süsteeme.
Muudesse riikidesse: Mõnel meie tehnilise teenuse pakkujal, nagu Cognigy, võivad olla kontorid ja andmekeskused ka muudes riikides üle maailma. Samuti teeme koostööd teiste tehniliste partneritega mujal maailmas, sealhulgas Indias, mis aitab meil säilitada oma IT-süsteeme ja pakkuda tehnilist tuge, nagu Genesys.
Selleks, et tagada teie andmete kaitse nende edastuste ajal, rakendame rangeid kaitsemeetmeid, nagu on nõutud isikuandmete kaitse üldmääruses. Kui Euroopa Komisjon on tunnistanud, et riik pakub isikuandmete piisavat kaitset („kaitse piisavuse otsuse“ kaudu), siis me toetume sellele tunnustusele. Riikide puhul, kus piisava kaitse otsust ei tehta, kasutame Euroopa Komisjoni lepingu tüüptingimusi. Need on standardsed lepingutingimused, mis nõuavad, et meie partnerid kaitseksid teie andmeid vastavalt EMP standarditele. Samuti võime tugineda muudele andmeedastuse õiguslikele mehhanismidele ja nõuetele, mis erinevad sõltuvalt edastatavatest andmetest ja asjaomasest riigist.
Me ei tugine ainult dokumentidele - täiendame neid õiguslikke meetmeid tugeva tehnilise kaitsega. Need hõlmavad otspunktkrüpteerimist andmete edastamisel, võimaluse korral pseudonümiseerimist ja rangeid juurdepääsukontrolle koos põhjalike auditi logidega. Hindame korrapäraselt, kas need meetmed on endiselt tõhusad ja kas vastuvõtjariikide seadused võivad mõjutada lepingu tüüptingimuste pakutavat kaitset.
Teil on õigus saada rohkem teavet nende edastamismehhanismide kohta. Võite taotleda meie kasutatavate lepingute tüüptingimuste koopiat, vaadata üle meie andmeedastuse mõjuhinnangud või küsida üksikasju konkreetsete kaitsemeetmete kohta, mida me teie andmete kaitsmiseks rakendame. Selleks saatke meile e-kiri aadressil privacy@circlekeurope.com , märkides teemareale „Rahvusvahelise edastamise teabenõue“. Vastame ühe kuu jooksul.
Jälgime pidevalt muudatusi, mis võivad mõjutada rahvusvahelist andmeedastust, sealhulgas Euroopa Komisjoni uusi piisava kaitse otsuseid, andmekaitseasutuste suuniseid ja teie andmeid vastuvõtvate riikide seaduste muudatusi. Kui avastame, et me ei suuda enam tagada teie andmete asjakohast kaitset või kui teeme oma edastusmehhanismides olulisi muudatusi, teavitame teid sellest viivitamata.
Meie eesmärk on olla nende edastuste osas täiesti läbipaistev ja tagada, et teie andmed on kaitstud kõikjal, kuhu need lähevad. Kui teil on kahtlusi selle suhtes, kuidas me teie isikuandmeid edastame, võtke palun ühendust meie andmekaitseametnikuga.
Rakendame asjakohaseid tehnilisi ja korralduslikke meetmeid, et kaitsta teie isikuandmeid volitamata juurdepääsu, muutmise, avalikustamise või hävitamise eest. Juurdepääs teie andmetele on ainult volitatud töötajatel, kes vajavad neid oma tööülesannete täitmiseks. Need meetmed hõlmavad järgmist:
Samuti oleme läbi viinud andmekaitsealase mõjuhinnangu, et tuvastada ja maandada riske, mis on seotud isikuandmete töötlemisega juturoboti poolt ja tehisintellekti kasutamisega.
Ebatõenäolisel juhul, kui isikuandmetega seotud rikkumine mõjutab teie isikuandmeid, teavitame sellest viivitamata teid ja asjaomaseid järelevalveasutusi, nagu on seadusega ette nähtud. Teavitame teid rikkumise laadist ja sellega seotud andmetest ning anname juhiseid selle kohta, kuidas saate end kaitsta.
Circle K ei kogu, kasuta ega avalda isikuandmeid, mis ei ole kooskõlas algsete eesmärkidega ega taga asjakohast õiguslikku alust. Me ei müü teie andmeid kunagi. Säilitame teabe turvalisuse ja konfidentsiaalsuse vastavalt asjakohastele seadustele ja valdkonna standarditele ning tagame, et teie isikuandmetele pääsevad ligi ainult volitatud töötajad.
Me võime anda oma partneritele juurdepääsu isikuandmetele. Seda tehakse ulatuses, mis on vajalik selleks, et pakkuda meile tuge rakenduse ja kliendikontode säilitamiseks ja haldamiseks.
Andmed, mida võidakse kasutada meie uurimis-, teadus- ja äritulemuste analüüsi eesmärgil, anonümiseeritakse, nii et teid ei saa nende põhjal tuvastada.
Ettevõte, selle sidusettevõtted ning nende teenusepakkujad ja litsentsiandjad ei anna mingeid kinnitusi ega garantiisid vestlusroboti funktsionaalsuse, töökorras oleku või seisukorraga, selle täpsuse, piisavuse või täielikkuse, kasutussobivuse või selle kasutamise või vestlusroboti kaudu juurdepääsetava teabe või materjali, sealhulgas allalaaditava tarkvara katkematu või veavaba toimimise kohta. Ettevõte ei garanteeri, kinnita ega võta endale kohustust, et vestlusrobotis esinevad või sellega seotud vead parandatakse või et mis tahes server, kust vestlusrobotit hallatakse, on viirustest või muudest kahjulikest komponentidest vaba. Lisaks ei anna ettevõte mingeid kinnitusi ega garantiisid seoses vestlusrobotis kättesaadavate või selle kaudu reklaamitavate vastuste, suuniste, juhiste, toodete ja/või teenustega. Seadusega lubatud ulatuses loobuvad ettevõte, selle sidusettevõtted ning nende teenusepakkujad ja litsentsiandjad igasugusest otsesest, kaudsest, seadusest, tavast, kauplemise käigust, täitmise käigust või mis tahes muul viisil tulenevast garantiidest, kinnitustest ja tingimustest seoses mis tahes vastuste, suuniste, juhiste, toodete ja / või teenustega, mis on saadaval või mida reklaamitakse vestlusroboti kaudu.
Kui antud tingimustes ei ole selgesõnaliselt sätestatud teisiti, pakub ettevõte teile oma teenuseid „nagu on“, „nagu on kättesaadavad“, „kõigi puudustega“ ning ettevõte ei tee ega anna mingeid garantiisid, kinnitusi ega tingimusi, olgu need siis selgesõnalised või kaudsed, kirjalikud või suulised, seadusjärgsed või muud, muuhulgas i) garantiid katkematu või veata sirvimise, privaatsuse või turvalisuse kohta, ii) ettevõtte pakkumiste täpsuse, piisavuse või täielikkuse kohta, mis tahes hüpertekstilingid kolmandate isikute või muude kolmandate isikute teenustele või mis tahes turvalisuse rikkumise kohta, mis on seotud tundliku teabe edastamisega vestlusroboti või mis tahes lingitud veebilehe kaudu; või iii) müügikõlblikkuse, kvaliteedi, omandiõiguse, vastupidavuse, sobivuse, rikkumise puudumise või sobivuse kohta teatavaks otstarbeks või nende kohta, mis tulenevad tehingutest või kaubandustavast. Need välistused on lisaks mistahes konkreetsetele välistustele, mis on nendes tingimustes muul viisil sätestatud.
Kuna teatud riiklikud seadused ei luba teatud kinnituste välistamist, ei pruugi need välistused teie suhtes kehtida.
Kohaldatava õigusega maksimaalselt lubatud ulatuses ei vastuta ettevõtte osapooled mingil juhul mistahes kahju või kahjumi eest, olgu need siis otsesed, kaudsed, juhuslikud, erilised, hoiatuseks määratud kahjuhüvitised, karistusõiguslikud või tulenevad, mistahes viisil põhjustatud, sealhulgas, kuid mitte ainult, kaotatud andmed, saamata jäänud kasum, kaotatud säästud, firmaväärtuse kaotus, kuid mitte ainult, kaotatud äritegevus, vahendite, sealhulgas arvutiressursside, marsruuterite ja salvestatud andmete kasutamata jätmine või puudulik kättesaadavus, mis tuleneb ettevõtte pakkumiste kasutamisest või on sellega seotud, isegi kui ettevõttele või tema seaduslikele esindajatele, töövõtjatele, töötajatele või volitatud isikutele on teatatud sellise kahju või nõude võimalikkusest.
Vestlusrobotist või antud tingimustest tulenevate või nendega seotud vaidluste, väidete või nõuete (ühiselt „vaidlus“) kohtualluvuse koht on Eesti.
Käesolevaid tingimusi ja kõiki vaidlusi ning muid nõudeid, mille te esitate ettevõtte vastu või ettevõte teie vastu, reguleeritakse, tõlgendatakse ja lahendatakse Eesti õiguse alusel,.
2025.
Copyright © 2025 Circle K Eesti