Küsimused ja vastused

  • Miks Circle K EXTRA Club lojaalsusprogrammi tingimused uuenevad?

    EXTRA Club uued ja täiendatud tingimused vastavad uutele andmekaitsenõuetele, mis hakkavad Euroopa Liidus kehtima alates 2018. aasta maikuust. Just Sinu kui kliendi õiguseid ja Su andmete privaatsust need uued mahukad kasutamistingimused reguleerivadki. Uuendusena oleme kasutusele võtnud Circle K ID, mis on edaspidi isikukoodi asemel Sinu kasutajatunnuseks meie süsteemides. Selle abil saad tulevikus soovi korral meie lojaalsusprogrammist väljuda ning oma andmed kustutada kõigist meie andmebaasidest.

  • Mis juhtub kui ma uute EXTRA Club lojaalsusprogrammi tingimustega ei nõustu?

    Uued EXTRA Club lojaalsusprogrammi tingimused on kehtivad alates 1. novembrist 2017.a. Jätkamaks EXTRA Club soodustuste saamisega, palume Sul nõustuda uuendatud lojaalsusprogrammi tingimustega uues iseteenindusveebis. EXTRA Club uued ja täiendatud tingimused vastavad uutele andmekaitsenõuetele, mis hakkavad Euroopa Liidus kehtima alates 2018. aasta maikuust.
    Juhul kui klient ei nõustu uute tingimustega ning ei liitu meie uue iseteenindusveebiga lõpetame kevadel 2018.a nendele kaartidele lojaalsussoodustuste pakkumise.

  • Millised on Circle K EXTRA Club lojaalsusprogrammi soodustused?

    EXTRA Club lojaalsusprogrammiga liitunud klientidele kehtivad järgmised soodustused:

    • miles ja milesPLUS mootorikütused täisteenindus- ja automaatjaamades 2,5 s/l soodsamalt
    • Iga 6. kohv tasuta
      • Iga autopesu 15% soodsam
    • Iga tolmuimeja kasutamine 15% soodsam
    • Lisaks erinevad personaalsed pakkumised
  • Kuidas ma saan liituda EXTRA Club lojaalsusprogrammiga?

    EXTRA Club lojaalsusprogrammiga saab liituda veebis aadressil www.circlek.ee/extra. Püsikliendiprogrammiga liitumiseks on vajalik EXTRA lojaalsuskaardi, Partnerkaardi või endale sobiva maksekaardi (SEB, Swedbank, LHV, Luminor või Coop Panga kaardi) olemasolu.

    Pangakaardiga, Partnerkaardi või Partner Pangakaardiga minge lehele "Loo konto", kus saate luua uue konto ning lisada omale sobiva kaardi EXTRA Club lojaalsuskaardiks. Täitke registreerimisvormi väljad, nõustuge lojaalsusprogrammi tingimustega ning oletegi lojaalsusprogrammi liige.

  • Mitu kaarti ma saan oma EXTRA Club kontoga liita?

    Kontoga saate liita kuni 10 kaarti. EXTRA Club lojaalsusprogrammiga saate liita endale sobiva pangakaardi, Partnerkaardi või Partner Pangakaardi. Kui saate uue pangakaardi, siis tuleb uue numbriga kaart iseteenindusveebis EXTRA Club kontole lisada (vana kaardi numbri saate kustutada).

  • Kuidas ma saan teada, kas mu EXTRA Club kaart kogub soodustusi?

    Oma EXTRA Club lojaalsuskontole minnes saab näha, mitu kohvi templit ja soodustuse vautšerit on juba kogunud või mitu täishinnaga kohvi tuleb osta, et saada tasuta kohv. Ka ostutšekil on olemas kogutud templite ja vautšerite info, kuid see näitab andmeid enne viimast ostu. Seega samal tšekil olevad ostud pead ise nendele andmetele juurde liitma viimase seisu saamiseks.

  • Miks ma ei saa EXTRA Club lojaalsusprogrammi liita ID-kaarti?

    Circle K EXTRA Club lojaalsusprogramm on kõigis kontserni riikides üles ehitatud samu põhimõtteid silmas pidades. Kuna Eesti on kontserni riikidest ainus, kus ID-kaart on nii laialdaselt kasutusel, siis antud hetkel ei ole tehnilistel põhjustel võimalik ID-kaarti lojaalsuskaardina kasutusele võtta.

  • Kuidas ma oma tasuta või soodustusega toote kätte saan?

    Vautšeri lunastamine toimub teenindusjaama kassas. Selleks on vaja EXTRA Club lojaalsuskaarti, mis on liidetud lojaalsuskontoga. Selleks võib olla endale sobiv pangakaart (SEB, Swedbank, LHV, Luminor või Coop Panga kaart),  Partnerkaart, Partner Pangakaart või Circle K poolt väljastatud EXTRA Club kaart. Lojaalsuskaardi abil tunneb süsteem kliendi ära ning siis saabki klient soovi korral vautšeri lunastada.

  • Kuidas ma näen millised on mu vautšerid? Kuidas ma tean, et mul on tasuta kohvi vautšer?

    Templeid ja vautšereid näete oma EXTRA Club lojaalsuskonto iseteenindusveebis. Seal näete mitu kohvi templit ja soodustuse vautšerit olete juba kogunud või kui mitu täishinnaga kohvi peate veel ostma, et saada tasuta kohv. Ka ostutšekil on olemas kogutud templite ja vautšerite info.

  • Kuidas ma näen oma templeid/oste?

    Kõige parema ülevaate oma ostudest saab klient iseteenindusveebis. Iseteeninduskeskkonda pääseb läbi veebi ja mobiili. Lisaks teostatud tehingutele kuvatakse seal informatsiooni templite ja vautšerite tüübi ning arvu kohta. Võimalik on muuta oma andmeid ning jälgida, kui palju kütust igakuiselt tarbitakse.

    Samuti on võimalik oma templite ja vautšerite seisu näha ka ostutšekil. NB! Viimati ostetud kohv kajastub alles järgmisel tšekil. Ehk siis tšeki jaluses toodud kohvile tuleks liita juurde kohv, mis osteti.

  • Kui kaua kehtib kohvi soodustuse vautšer? Kui pikalt saab realiseerida?

    Vautšer koosneb templitest.

    • Tempel – kehtib jooksev kuu + 12 kuud
    • Vautšer – kehtib jooksev kuu + 3 kuud
  • Kui ma kogun erinevate kaartidega templeid, siis kas need liidetakse?

    Jah, kogutud templid liidetakse. Kogutud templeid on võimalik EXTRA Club lojaalsuskontol jälgida.

  • Kui vana peab olema EXTRA Club konto looja, kas on piiranguid?

    Circle K EXTRA Club konto loomisel vanusepiirangut ei ole. EXTRA Club kaarti saab osta vähemalt 16-aastane füüsiline isik.