Image
Miks valida Circle K
Image
Miks valida Circle K
KKK

Korduma kippuvad küsimused

Soovime Sinu tankimise ja ärikliendiks olemise teha võimalikult lihtsaks. Siit leiad vastused kõige tavalisematele küsimustele, mida meil küsitakse ärikliendi iseteeninduse kasutamise kohta.

FAQ

  • Panin 3 korda PIN-koodi valesti. Kas pean nüüd uue kaardi tellima?
  • Kuidas saan muuta iseteeninduses ettevõtte andmeid?
  • Kuidas määrata kaardile PIN-kood?
  • Kuidas tellida uut kaarti?
  • Mida tähendab tehingu staatus hinnastamata?
  • Miks ma ei saa tellida uut kaarti limiidiga 100€ kuus?
  • Kuidas anda iseteeninduse ligipääs uuele kasutajale?
  • Kuidas eemaldada iseteeninduse kasutajat?
  • Miks ma ei saa sisse logida, veebileht vastab „Kasutajanimi või salasõna on vale“?
  • Kas saan tellida mitu kaarti korraga?
  • Kuidas eemaldada odomeetrinäidu sisestamise kohustus kaardilt?
  • Kuidas ma näen krediitkaardi vaba jääki?
  • Soovin välismaa ostudelt käibemaksu tagasi küsida, kus leian arve?
  • Kas saan arve alla laadida ka teises formaadis kui PDF?
  • Kuidas teha kütuse tarbimise raportit?
  • Kuidas leida tehinguid, mis vanemad kui kolm aastat?
  • Soovin muuta kaarditüüpi, kas pean tellima uue kaardi?
  • Kuidas muuta kasutajanime kaardil?
  • Ma tasusin arve eile? Miks on kirjas, et on tasumata?
  • Kuidas ajutiselt sulgeda ja hiljem avada kaarti?

Võta meiega ühendust

Enne meiega kontakteerumist heida pilk peale ka meie korduma kippuvatele küsimustele

Klienditeenindus(E-R 07.30-18.00): +372 675 7777

*Kaartide ööpäevaringseks haldamiseks soovitame liituda ärikliendi iseteenindusega.