Image
Miks valida Circle K
Image
Miks valida Circle K
KKK

Korduma kippuvad küsimused

Soovime Sinu tankimise ja ärikliendiks olemise teha võimalikult lihtsaks. Siit leiad vastused kõige tavalisematele küsimustele, mida meil küsitakse ärikliendi iseteeninduse kasutamise kohta.

FAQ

Panin 3 korda PIN-koodi valesti. Kas pean nüüd uue kaardi tellima?

Uut kaarti tellima ei pea, vaid saad eemaldada PIN blokeeringu.

Tellisin uue kaardi, miks ma ei saa PIN-koodi määrata?

Kui kaardi tellimusest on möödunud rohkem kui 15 minutit aga PIN-koodi ei saa ikka määrata, siis palume ühendust võtta klienditeeenindusega.

Soovin välismaa ostudelt käibemaksu tagasi küsida, kus leian arve?

Välismaalt käibemaksu tagasiküsimiseks vajaliku väljavõtte leiad menüüst „Arved“.

Soovin muuta kaarditüüpi, kas pean tellima uue kaardi?

Kui oled tellinud kaardi, millel on tootepiirang, siis uut kaarti tellima ei pea vaid saad olemasoleval kaardil muuta ära tootegrupid.

Tellisin vale kaardi. Kuidas tellimust tühistada?

Kaardi tellimust on võimalik tühistada ainult samal päeval, mil kaart telliti.

Kui tihti uuenevad ettevõtte ja kaardi andmed iseteeninduses?

Kui oleme muutnud süsteemis ära ettevõtte nime või kaartide kasutajate nimed, siis iseteeninduses uuenevad andmed järgmise tööpäeva lõunaks.

Kuidas anda iseteeninduse ligipääs uuele kasutajale?

Kasutajate lisamiseks klõpsa kõige üleval paremas nurgas olevale keskmisele ikoonile „Kasutaja haldus“ ja vali „Lisa kasutaja“.

Kuidas leida tehinguid, mis vanemad kui kolm aastat?

Iseteeninduses on viimase 3 aasta andmed.

Kui tihti uuenevad tehingute andmed?

Kõik teenindusjaamade tehingud on kuvatud reaalajas. Teemaksude ostud jõuavad iseteenindusse hilinemisega, kuid üldiselt mitte hiljem kui 2 tööpäeva.

Kuidas eemaldada iseteeninduse kasutajat?

Kasutajate eemaldamiseks klõpsa kõige üleval paremas nurgas olevale keskmisele ikoonile.

Kuidas teha kütuse tarbimise raportit?

Kütuse tarbimise raporti saab teha „Raportid“ lehelt.

Kuidas saan muuta iseteeninduses ettevõtte andmeid?

Iseteeninduses ei ole võimalik ettevõtte andmeid muuta.

Miks ma ei saa sisse logida, veebileht vastab „Kasutajanimi või salasõna on vale“?

Kui sa pole sisse loginud rohkem kui 14 kuud, siis automaatselt konto kustutatakse.

Ma ei leia tehingute lehel ühte rahvusvahelist tehingut.

Kui mõni rahvusvaheline tehing ei ole iseteeninduses näha ja tehingu toimumisest on möödas mitu tööpäeva, siis võta ühendust klienditeenindusega.

Kuidas ajutiselt sulgeda ja hiljem avada kaarti?

Vali menüüst „Kaardid / PIN“ ja leia kaart, mida soovid sulgeda.

Kas saan tellida mitu kaarti korraga?

Jah, korraga mitme kaardi tellimiseks vajuta + märgi peale. Igale kaardile saad lisada ka kasutajanime.

Mida tähendab tehingu staatus hinnastamata?

Sama päeva Eestis tehtud tehingute staatus on hinnastamata, sest allahindlust ei ole veel lisatud.

Kuidas eemaldada odomeetrinäidu sisestamise kohustus kaardilt?

Kaardilt ei ole võimalik seda eemaldada. Kui odomeetrinäitu enam tarvis ei ole, siis telli uus kaart ja vali kaarditüüp, mille lõpus puudub tähis KM.

Kuidas tellida uut kaarti?

Uue kaardi tellimiseks vali menüüst „Kaardi tellimused“ ja klõpsa „Telli uus kaart“.

Kuidas ma näen krediitkaardi vaba jääki?

Ärikliendi iseteeninduses puudub võimalus vaadata krediitkaardi vaba jääki.

Miks ma ei saa tellida uut kaarti limiidiga 100€ kuus?

Uut kaarti tellides on võimalik valida kuue erineva kaardilimiidi seast.

Kuidas määrata kaardile PIN-kood?

Vali menüüst „Kaardid / PIN“ ja leia kaart, millel soovid PIN-koodi määrata. Klõpsa kolmel punktil kaardinumbri real ja vajuta „Vali PIN-kood“.

Miks mul ei õnnestu tellida uut kaarti?

Palun veendu, et ettevõtte kaardid oleksid avatud.

Kuidas muuta kasutajanime kaardil?

Kasutajanime muutmiseks kaardil vali menüüst „Kaardid / PIN“ ja klõpsa kaardinumbri reale, millel soovid kasutajanime muuta.

Soovin sulgeda kaardi ja tellida uue samasuguse.

Kaardi asendamiseks mine „Kaardid / PIN“ lehele ja leia kaart, mida soovid asendada.

Kas saan arve alla laadida ka teises formaadis kui PDF?

Jah, arvel olevad tehinguid on võimalik alla laadida lisaks veel xlsx ja csv formaadis.

Kuidas teha nimekirja ettevõtte kõikidest kaartidest?

Kui soovid excel’is näha kõiki ettevõtte kehtivaid kaarte, siis vali menüüst „Kaardid / PIN“ .

Tellisin eile klienditeeninduse kaudu uue kaardi, kuid miks ma ei näe seda kaarti iseteeninduses?

Eile tellitud kaardid on iseteeninduses kaartide lehel nähtavad järgmisel päeval peale tellimust. Palun vaata hiljem uuesti.

Ma tasusin arve eile? Miks on kirjas, et on tasumata?

Kui tasusid arve eile, siis arve staatus selle tasumise kohta muutub iseteeninduses järgmise tööpäeva lõunaks.

Võta meiega ühendust

Enne meiega kontakteerumist heida pilk peale ka meie korduma kippuvatele küsimustele

Klienditeenindus(E-R 07.30-18.00): +372 675 7777

*Kaartide ööpäevaringseks haldamiseks soovitame liituda ärikliendi iseteenindusega.