Image
![Miks valida Circle K](/media-assets/hero-desktop/2020-04/Bi3673_rgb_06_190624_CircleK_0280_HeroImage_Desktop%20%281%29.jpg?VersionId=JQ8SGGIRXoo5VuQy2bYrZ_OtkfuVfoOg)
Image
![Miks valida Circle K](/media-assets/hero-mobile/2020-04/Bi3673_rgb_06_190624_CircleK_0280_Hero_Mobile.jpg?VersionId=6J4BCdm698PO0vM_tXKgOtyaGPAUx.H5)
KKK
Korduma kippuvad küsimused
Soovime Sinu tankimise ja ärikliendiks olemise teha võimalikult lihtsaks. Siit leiad vastused kõige tavalisematele küsimustele, mida meil küsitakse ärikliendi iseteeninduse kasutamise kohta.
FAQ
-
Panin 3 korda PIN-koodi valesti. Kas pean nüüd uue kaardi tellima?
-
Kuidas määrata kaardile PIN-kood?
-
Kuidas tellida uut kaarti?
-
Kuidas saan muuta iseteeninduses ettevõtte andmeid?
-
Mida tähendab tehingu staatus hinnastamata?
-
Soovin välismaa ostudelt käibemaksu tagasi küsida, kus leian arve?
-
Miks ma ei saa tellida uut kaarti limiidiga 100€ kuus?
-
Kuidas anda iseteeninduse ligipääs uuele kasutajale?
-
Kuidas eemaldada iseteeninduse kasutajat?
-
Miks ma ei saa sisse logida, veebileht vastab „Kasutajanimi või salasõna on vale“?
-
Kas saan tellida mitu kaarti korraga?
-
Kuidas eemaldada odomeetrinäidu sisestamise kohustus kaardilt?
-
Kuidas muuta kasutajanime kaardil?
-
Kuidas teha kütuse tarbimise raportit?
-
Ma tasusin arve eile? Miks on kirjas, et on tasumata?
-
Kuidas ma näen krediitkaardi vaba jääki?
-
Kui tihti uuenevad ettevõtte ja kaardi andmed iseteeninduses?
-
Kuidas leida tehinguid, mis vanemad kui kolm aastat?
-
Tellisin vale kaardi. Kuidas tellimust tühistada?
-
Tellisin uue kaardi, miks ma ei saa PIN-koodi määrata?