Image
KKK
Image
KKK
KKK

Korduma kippuvad küsimused

Soovime Sinu tankimise ja ärikliendiks olemise teha võimalikult lihtsaks. Siit leiad vastused kõige tavalisematele küsimustele, mida meil küsitakse.

Miks mu Circle K maksekaart ei tööta?

Maksekaardi mitte töötamise põhjuseid võib olla mitmeid – rohkem infot leiad, kui loed edasi!

Kuidas saan sulgeda kaardi?

Kui oled kaotanud oma kaardi, siis turvalisuse kaalutlusel sulge see viivitamatult – loe edasi, kuidas kaarte sulgeda!

Kuidas saan ärikliendi iseteeninduse kasutajaks?

Ligipääsu iseteenindusele saad peale avalduse täitmist Circle K kodulehel.

Miks ei ole arve minuni jõudnud?

Põhjuseid võib olla mitmeid. Järgneval lehel loetleme enamlevinud põhjused ning võimalikud lahendused.

Kui kiiresti jõuab makse Circle K kaardile?

Maksete laekumise kiirus sõltub andmete korrektsusest ning makse sooritamise asukohast.

Kuidas saan kordusarve?

Korduskviitungi tellimuse saad täita meie kodulehel ning kordusarve ärikliendi iseteenindusest.

Kuidas saan kanda raha deebetkaardile?

Circle K deebetkaardile saad raha kanda pangakaardiga teenindusjaamas või ülekandega pangast.

Kuidas saan tellida uue kaardi?

Uue kaardi saad tellida kiirelt ärikliendi iseteenindusveebist – rohkem infot leiad edasi lugedes.

Kuidas saan muuta kaardile seatud piiranguid?

Kaardile seatud piiranguid saad mugavalt muuta ärikliendi iseteeninduses – rohkem infot leiad siit!

Miks ma ei saa sisse logida ärikliendi iseteenindusse?

Põhjuseid võib olla mitu, toome järgnevalt välja neist enim levinud.

Kuidas saan muuta ettevõtte kontaktandmeid?

Ettevõtte andmeid ja kontaktisikuid saab muuta juhatuse liige, täites avalduse Circle K kodulehel.

Kust leian ülevaate jaamas pakutavatest toodetest ja teenustest?

Oleme kaardistanud klientide lemmiktooted ja teenused ning teenindusjaamad, kus neid pakume.

Milliseid maksekaarte pakub Circle K?

Circle K valikus on kodumaine ning rahvusvaheline krediitkaart ja deebetkaart.

Kuidas saan anda tagasisidet?

Oleme Sinu tagasiside eest väga tänulikud. Edasi lugedes juhendame Sind meie tagasiside ankeedini.

Kuidas saan tellida teemaksudega seotud tooteid ja teenuseid?

Palun saada meile kiri, et saaksime Sinuga ühendust võtta ning vajalikud toimingud koos läbi arutada.

Kas mul on võimalik tellida kütust hulgi?

Palun saada meile kiri ning arutame tellimuse detailid koos läbi.

Kus ja kuidas saan laadida elektriautot?

Teeme koostööd Enefit Volt makselahendusega. Laadimispunktide asukohad on kättesaadavad meie kodulehel.

Võta meiega ühendust

Enne meiega kontakteerumist heitke pilk peale ka meie korduma kippuvatele küsimustele.​
Klienditeenindus(E-R 07.30-18.00): +372 675 7777​

​*Kaartide ööpäevaringseks haldamiseks soovitame liituda ärikliendi iseteenindusega.