Image
Mobiilimakse
Image
Mobiilimakse
KKK

Korduma kippuvad küsimused

Soovime Sinu ärikliendiks olemise ja mobiilimakse kasutamise teha võimalikult lihtsaks. Siit leiad vastused kõige tavalisematele küsimustele, mida meil küsitakse.

FAQ

Mis on Circle K Pro äpp?

Circle K Pro äpp on lihtne ja mugav mobiilirakendus, millega saad Circle K jaamades (va Poola Circle K) tasuda kütuste ja Adblue eest.

Mis saab siis, kui olen ostnud autopesu ja vajutanud „Sisene pesulasse“, kuid teine auto sõidab pesulasse enne mind?

Enne kui vajutad "Sisene pesulasse" veendu alati, et on sinu kord siseneda pesulasse.

Kui lähedal ma pumbale pean olema, et mobiilimakset saaks teha?

Veendumaks, et pumpa saaks avada ka siis, kui seadme GPS täpsus on halb, oleme määranud kauguseks teenindusjaama ja GPS signaali vahel umbes 500m.

Kuhu peaks pöörduma kui on vaja ostu kviitungit?

Mobiilimaksega teostatud tehingu puhul kviitungit ei väljastata.

Kuidas alustada äpi kasutamisega?

Logi ärikliendi iseteenindusse ja lisa uus mobiilimakse kasutaja.

Kuidas toimub tasumine Circle K Pro äpiga?

Veendu, et ärikliendi iseteeninduses on lisatud uus mobiilimakse kasutaja. See on ühekordne toiming.

Kas Circle K Pro äpiga saab tasuda kõikide toodete ja teenuste eest?

Tasuda saab kõikide mootorikütuste, Adblue ja klaasipesu tankurist ning autopesu eest.

Kus säilitatakse Circle K Pro äpiga seotud kasutajaandmeid?

Kasutajaandmeid hoitakse kahes erinevas kohas Circle K ID (CKID) teenuse keskkonnas ja ärikliendi iseteenindusportaalis Card E-service’is.

Miks ma ei saa iseteeninduses lisada kaarti äpi makseteteks?

Palun veendu, et kaart, mida soovid lisada oleks avatud.

Äpp annab veateate kui proovin tehingut teha, mida see tähendab?

Olenevalt olukorrast võib põhjuseid olla erinevaid:

Kus ma saan näha oma mobiilimaksega tehtud tehinguid?

Hetkel ei ole võimalik äpis oma tehinguid jälgida. Arendus on töös.

Kui kiiresti näeb tehingut iseteenindusportaalis?

Kõik tehingud ilmuvad ärikliendi iseteenindusportaali hiljemalt mõne minuti jooksul peale tehingu toimumist.

Kus ma näen äpis milline kaardinumber on mulle kasutamiseks lisatud?

Äpis puudub info kaardinumbri kohta. Ärikliendi iseteenindusportaalis on võimalik näha milline kaart on kasutajale lisatud.

Milliste kaartidega saab äppi kasutada?

Mobiilimakseteks saad lisada kõiki Circle K poolt väljastatud deebet-, krediit- ja ROUTEX-kaarte.

Kuidas kustutada Circle K Pro äpis olevad kliendiandmed?

Ärikliendi iseteeninduses on võimalus kustutada mobiilimakse kasutaja ning peale seda ei ole enam võimalik ettevõtte maksekaadiga mobiilimakseid teha.

Kas on seatud piirang kui mitu kaarti saan mobiilimakseteks lisada?

Hetkel on võimalik ühe ettevõtte kohta lisada ühele kasutajale ainult üks kaart.

Kas sama kaarti saab lisada mobiilimakseteks mitmele erinevale kasutajale?

Jah, ühte kaarti saab lisada korduvalt erinevatele kasutajale.

Kas on võimalik äpiga tasuda kui kaart on blokeeritud, aegunud või suletud?

Suletud või aegunud kaardiga ei ole võimalik tehingut teha.

Miks ma pean lubama äpil ligipääsu minu GPS asukohale?

Ühe turvameetmena on nõutud, et mobiilseade oleks pumba avamiseks jaamas kohapeal. Ilma GPS asukohata ei saa me makset autoriseerida.

Olen tankimise lõpetanud aga äpp ei reageeri – ikka ütleb tankimine pooleli. Mida teha?

Tundub, et teenindusjaama ja maksekaardi süsteemi vahel ühendus katkes. Palun oota kuni äpp lõpetab töö, see juhtub umbes 60 sekundi pärast.

Kui kaua kehtib e-postile saadetud ühekordne aktiveerimiskood?

Aktiveerimiskood kehtib 7 päeva.

Miks äpp kuvab teadet: „Mobiilimaksega seotud ettevõtted puuduvad“?

Teavitus kuvatakse kui iseteeninduses on mobiilimakse kasutaja kustutatud, keelatud või ühegi ettevõtte alla pole mobiilimakse kasutajat lisatud.

Millistes keeltes saab äppi kasutada?

Äpis puudub võimalus keele vahetamiseks, kuid äppi saab kasutada inglise, eesti, läti, leedu, rootsi, taani ja norra keeles.

Millistes jaamades saab Circle K Pro äpiga tasuda?

Äpp töötab kõikides Circle K jaamades Eestis, Lätis, Leedus, Taanis, Rootsis, Norras, (s.h INGO jaamades).

Mis juhtub, kui ma tankimise protsessi ajal äpi sulgen?

Oleneb sellest kui kaugele tankimise protsessiga jõudsite. Kui sulged äpi enne pumba avamist, katkestatakse tankimise protsess.

Kas ma saan lisada mitme ettevõtte kaardid äppi?

Jah, see on võimalik.