Image
Mobiilimakse
Image
Mobiilimakse
KKK

Korduma kippuvad küsimused

Soovime Sinu ärikliendiks olemise ja mobiilimakse kasutamise teha võimalikult lihtsaks. Siit leiad vastused kõige tavalisematele küsimustele, mida meil küsitakse.

FAQ

  • Kuidas toimub tasumine Circle K Pro äpiga?
  • Mis saab siis, kui olen ostnud autopesu ja vajutanud „Sisene pesulasse“, kuid teine auto sõidab pesulasse enne mind?
  • Mis on Circle K Pro äpp?
  • Kuidas alustada äpi kasutamisega?
  • Kuhu peaks pöörduma kui on vaja ostu kviitungit?
  • Millistes jaamades saab Circle K Pro äpiga tasuda?
  • Millistes keeltes saab äppi kasutada?
  • Kas Circle K Pro äpiga saab tasuda kõikide toodete ja teenuste eest?
  • Kas on võimalik äpiga tasuda kui kaart on blokeeritud, aegunud või suletud?
  • Kui kaua kehtib e-postile saadetud ühekordne aktiveerimiskood?
  • Kas ma saan lisada mitme ettevõtte kaardid äppi?
  • Kus säilitatakse Circle K Pro äpiga seotud kasutajaandmeid?
  • Kuidas kustutada Circle K Pro äpis olevad kliendiandmed?
  • Miks ma ei saa iseteeninduses lisada kaarti äpi makseteteks?
  • Kui kiiresti näeb tehingut iseteenindusportaalis?
  • Olen tankimise lõpetanud aga äpp ei reageeri – ikka ütleb tankimine pooleli. Mida teha?
  • Miks äpp kuvab teadet: „Mobiilimaksega seotud ettevõtted puuduvad“?
  • Mis juhtub, kui ma tankimise protsessi ajal äpi sulgen?
  • Kui lähedal ma pumbale pean olema, et mobiilimakset saaks teha?
  • Kas on seatud piirang kui mitu kaarti saan mobiilimakseteks lisada?