Miks mu Circle K maksekaart ei tööta?


Põhjused, miks kaarti ei saa kasutada võivad olla järgmised:​

  1. Kaardile seatud limiit on ületatud või on otsa saanud ettevõttele võimaldatud üldkrediidilimiit​
  2. Sisestatud PIN-kood on vale ​
  3. Kaardi magnetriba on saanud kahjustada​
  4. Kaardile on seatud piirangud, mis ei luba kaarti kasutada, näiteks ajaline piirang või teatud tüüpi toote piirang​
  5. Kaart on blokeerunud, kuna arve on ületanud maksetähtaja​

Ärikliendi iseteenindusse logides saab täpse ülevaate kaardi ja ettevõtte limiitide osas, kaardi piirangute kohta ning arvetega seotud info. Seal  saab seada kaardile ka uue PIN koodi ja vajadusel tellida uue kaardi.​

Kui Sul ei ole veel ärikliendi iseteeninduse kasutajat, siis saad kasutajaks registreerida SIIN.

Oli sellest abi?: