Äpp annab veateate kui proovin tehingut teha, mida see tähendab?


Olenevalt olukorrast võib põhjuseid olla erinevaid:

"Kaarti ei ole lisatud" – Iseteeninduse kasutaja pole kaarti lisanud, mistõttu te ei saa makset teha – kaardi lisamiseks võta ühendust iseteeninduse kasutajaga.
“Kaart on aegunud” – Iseteeninduse kasutaja poolt määratud kaart on aegunud – uue kaardi määramiseks võta ühendust iseteeninduse kasutajaga.
„Kaarti ei saa aktsepteerida“ – Kaardi limiit on ületatud või kaart on blokeeritud – lisainfo saamiseks võta ühendust iseteeninduse kasutajaga.
„Internetiühendus puudub” – makse teostamiseks ja pumba avamiseks on vajalik internetiühendus – ilma internetiühenduseta ei saa jätkata.
„Pumba avamine ebaõnnestus” – ilmnes ootamatu tõrge. Palun proovi mõne hetke pärast uuesti.

Oli sellest abi?: