See veebileht kasutab küpsiseid (cookies). Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt.

Nõustun

Kampaania „Õnneratas“ korduma kippuvad küsimused

Mis mäng see on?
Tegemist on digitaalse mänguga, kus Sinu roll on õnneratast keerutada. Nagu nimigi ütleb, on tegemist õnne rattaga ehk siis mõni sektor toob Sulle auhinna, mõni kahjuks mitte. Kui esimesel korral ei vea, tasub järgmisel päeval jälle uuesti proovida. Iga päev loosib õnneratas välja vähemalt 400 auhinda. Auhinnad on välja pannud Circle K ja erinevad koostööpartnerid.


Kes saavad mängida?
Mängida saavad kõik, kellel on mobiiltelefoni number. 

Kui palju ma saan mängida?
Iga päev saad mängida 3 korda. Kui oled Circle K EXTRA Club liige, siis saad 1 korra veel lisaks ehk kokku 4 korda päevas. Mäng kestab 21. aprillini 2019.

Kuidas ma saan EXTRA kliendiks?
Väga lihtsalt – mine www.circlek.ee/extra ja loo endale konto. 

Kuidas mäng käib?
Alustuseks registreeri ennast mobiiltelefoni numbriga mängijaks ning nõustu mängu tingimustega. Seejärel asu õnneratast keerutama järgides juhendeid ja nuppe oma nutiseadme ekraanil. Võidu korral saad Sa minutite jooksul SMSi, kus on info auhinna kohta. Kui sel korral võitu ei tulnud, proovi homme jälle.  Telefoninumbri alusel tunneb süsteem ära, kas Sa oled EXTRA Club liige või mitte. Kui oled, annab mäng Sulle ühe mängukorra igal päeval juurde.

Mida ma võita saan?
Võita saab maitsvaid Circle K hot doge, kaneelirulle, erinevaid karastusjooke aga ka autokeemiat. Auhinnafondis on Circle K oma tooteid ja erinevate koostööpartnerite auhindasid. Kui Sa võidad, kuvab mäng Sulle pildil, mis Sinu auhind on. Kui Sul ei ole autot aga oled võitnud pigieemaldi, siis on Sul kindlasti mõni sõber, kes oleks selle kingituse eest tänulik. Nii et võta kindlasti kõik auhinnad välja. Auhinnad saab kätte Circle K teenindusjaamadest. 
Mängu lõpus läheb loosi peaauhind 500€ Circle K deebetkaart.
 
Kes saab peaauhinna?
Peaauhind loositakse välja 10 parima mängija seast ühele mängijale. Parimaks mängijaks saab kõige rohkem mängides ehk kasutades ära kõik mängukorrad igal päeval ning võidu korral lunastades aktiivelt auhinnad teenindusjaamadest. Peaauhinna võitjaga võetakse otse ühendust mängu sisestatud telefoninumbri kaudu.

Kuidas auhinna kätte saab?
Võidu korral saadab süsteem mängu sisestatud telefoninumbrile SMSi. Sõnumis on link, kust avaneb digitaalne auhinna vautšer (pilt 1). Kui Sa selle avad näed oma auhinda ning kaua Sul on aega auhinnale järele minna. Auhind ootab Sind teenindusjaamas 7 päeva, selle aja jooksul pead teenindusjaama jõudma või auhind aegub ning läheb uuesti õnneratta auhinnafondi.

NB! Ära libista ekraani all servas oleva noolega üle ekraani enne kui oled jõudnud teenindusjaama kassasse auhind näpus! Auhinna lunastamiseks on jaamas aega 5 minutit, peale seda vautšer aegub ning auhinda ei väljastata. 

Kui Sa oled jõudnud teenindusjaama, leia oma auhind ning mine sellega kassasse. Alles siis kassas klienditeenindajaga suhtlema hakates libista noolega üle ekraani, millel on kirjas „Lunasta auhind – aega 5 min“. Mäng palub Sul kaardi abil tuvastada teenindusjaam. Seejärel palub mäng veel kinnitada, et oled ikka valmis auhinda lunastama, selleks jälgi nuppe ekraanil. Klienditeenindajale näita ekraani, kus on Sinu auhinna pilt, õige kuupäev, kellaaeg ja teenindusjaama nimi ning stopper 5 minutiga kahanemas (pilt 2). Aeg peab pildil liikuma.

Kui Sa esitad teenindajale pildi, kus on vale kuupäev, kellaaeg või aeg ei liigu, siis klienditeenindaja Sulle auhinda ei väljasta.

Mis siis saab, kui ma ei saa 7 päeva jooksul siiski auhinnale järele minna?
Siis auhind aegub ning läheb uuesti õnneratta loosi ning rõõmustab mõnda teist mängijat. 

Kui ma siit abi ei saanud, siis mis ma tegema pean?
Kirjuta meile julgelt Facebooki privaatsõnumitesse lehel Circle K Eesti. või helista Circle K klienditeeninduse telefonil 675 7777.

Rohkelt õnne õnnerattal!

loosiratta vautšer
pilt 1

















loosiratta vautšer
pilt 2


Sule

Muuda keel