See veebileht kasutab küpsiseid (cookies). Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt.

Nõustun

Uus klient!

Soovid lepingu sõlmida? Ava

Lepingu sõlmimiseks palun vajuta siia.
Milliseid võimalusi pakub Circle K ärikliendile? Ava

Circle K pakub oma äriklientidele maksekaarte, millega saab tasuda kõigis Circle K teenindusjaamades üle Eesti mootorikütuse, teenuste ja kaupade eest. Firmakaart lihtsustab ka ettevõtte raamatupidamist.

Krediitkaart ja deebetkaart:
Circle K krediit- ja deebetkaardiga on kvaliteetne kütus, poekaubad ja teenused Circle K teenindusjaamades alati parima hinnaga. Kuu lõpus saadame detailse ülevaate kaardikulutustest. Ülevaade on digitaalselt arhiveeritav.

Circle K ROUTEX:
Rahvusvahelise Circle K ROUTEX krediitkaardiga, saab tasuda tankimise ja poeostude eest lisaks Circle K Eesti teenindus- ja automaatjaamadele ka enam kui 33 Euroopa riigis.
ROUTEX kaartitele kehtib kuupõhine arve väljastustasu 4,79.
Küsi pakkumist Ava

 Et saaksime teha just Teie ettevõttele sobiva pakkumise, saatke palun meile oma firma andmed, täites päringuvorm siin

Üldkrediidilimiidi tõstmine

Soovin muuta ettevõtte üldkrediidilimiiti Ava

Ettevõtte üldkrediidilimiidi muutmiseks palume täita avaldus siin

Deebetkaardi sissemaksed

Kuidas kanda raha deebetkaardi kontole? Ava

Deebetkaart aktiveerub pärast ettemakse laekumist kaardikontole.
Ettemakseid saab teostada:
1. Teenindusjaamades (sularaha sissemakse saab teha Statoili teenindusjaamades ning ettemaks laekub kaardile koheselt)
2. Pangaülekandega (ettemaks laekub kaardile järgmisel tööpäeval)

Pangakontode andmed:
Swedbank IBAN EE542200221011331783
SEB IBAN EE961010220017613014
Nordea Pank IBAN EE801700017000630492

Kaardi limiidi tõstmine

Soovin muuta kaardi limiiti Ava

Kaardilimiit on ühele kaardile kalendrikuuks kehtestatud rahaline piirang. Kaardilimiidi muutmisel ei suurene ettevõtte üldkrediidilimiit vaid muutub konkreetse kaardiga kalendrikuus sooritatud ostude limiit.

Kaardi limiidi muutmise avaldus asub siin

Lisakaart

Lisakaart Ava

Lisakaardid ja PIN koodid saadetakse lepingus märgitud aadressile. Kui Teil on soov tellida kaarte teisele aadressile kui lepingus või Äriregistris, siis palume juhatuse liikmel saata digitaalselt allkirjastatud vabas vormis avaldus. Lisakaarte saate tellida siit

Kaardi sulgemine/avamine

Kaardi sulgemine/avamine Ava

Edastades kaardi sulgemise soovi allpool oleva ankeedi kaudu E-R 8.00-17.00, sulgeme Teie kliendikaardi 3h jooksul.

Helistades kõnekeskuse lühinumbril 675 7777 (Eestist helistades) või +372 675 7777 (välismaalt helistades) saate kaardi sulgeda ööpäevaringselt.

Rahvusvahelise kliendikaardi ROUTEX sulgemisel lõppeb kliendi vastutus 5.(viiendast) tööpäevast alates kliendipoolsest avaldusest Circle K-le.

PIN kood

Telli kordus PIN-kood Ava

Kordus PIN-koodi tellimiseks palun edasta teade täites allpool olev ankeet.
Kui soovid tellida PIN-koodi teisele aadressile kui äriregistris või kliendikaardilepingus, siis saada lisaks juriidilise esindaja poolt digitaalselt allkirjastatud avaldus aadressile klienditeenindus@circlekeurope.com.
PIN-koodi muutmine Ava

Ärikliendi krediitkaardil (NAT tüüpi kaart) on võimalik muuta PIN-koodi. Seda saab teha nii Circle K teenindusjaamades kui ka teenindusjaama automaattankurites. Teenindusjaamas tuleks pöörduda klienditeenindaja poole, automaattankuri ekraanil on PIN-koodi vahetamiseks kuvatud nupp ”vaheta PIN-kood”.
Blokeerunud PIN-kood Ava

Kui oled PIN-koodi sisestanud 3 korda valesti, siis blokeerub kaart automaatselt. Kaardi avamiseks palun helista kõnekeskuse lühinumbril 675 7777 või edasta teade allpool oleva ankeedi kaudu.
Kaardi turvalisus Ava

hoia PIN-kood alati kaardist eraldi
  • võta kaart autost lahkudes endaga kaasa
  • ära usalda kaarti ega PIN-koodi kellegi teise kätte
  • jälgi, et keegi ei näe PIN-koodi selle sisestamisel kaarditerminali

Ärikliendi iseteenindus

Ärikliendi iseteenindus Ava

Circle K ärikliendi iseteeninduse kasutajaks registreerimiseks saate rohkem infot siit



Sule

Muuda keel