See veebileht kasutab küpsiseid (cookies). Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt.

Nõustun

Mida teha kui on tekkinud üks allolevates olukordadest? 

MOOTORIBENSIIN
  Mis autoga juhtub? Kuidas käituda ja probleem kõrvaldada?
Diislikütuse sattumine bensiinimootoriga auto kütusesüsteemi Mootoriõli/määrdeõli lahjenemine ja õlitusvõime vähenemine; süüteküünalde saastumine; katalüsaatori kahjustumine, oht automootori "lõhkuma minemiseks" (varane süütesegu plahvatamine) sellele järgneva automootori tõsise kahjustumisega Ära käivita mootorit! Kogu kütusesüsteem tuleb autoteeninduses tühjendada ja puhastada. Soovitatav on vahetada mootoriõli ning õlifilter, üle kontrollida katalüsaatori ja lambda anduri töö
Vesi mootoribensiinis Lõhub kõrgsurvepumba otsesissepritsega mootoritel ning kahjustab kütusepihusteid. Osadel automudelitel hakkab armatuurlaual põlema ohutuli "check engine" Ära käivita mootorit! Kogu kütusesüsteem tuleb autoteeninduses tühjendada ja puhastada
Normist kõrgem väävlisisaldus Liiga kõrge väävlisisaldus põhjustab probleeme katalüsaatori ja kübemefiltri töös. Väävlisisaldus alla 20 ppm ei kahjusta sõidukit. Vajalik kütusesüsteemi tühjendamine
Kütuselisandite puudumine või liiga madal lisandi kogus mootoribensiinis Kütusepihustitele ja klappidele tekib sete ning rooste, kütusekulu suureneb, mootori töö ei ole sujuv (turtsumine, vahele jätmine) Kasuta tänapäeva nõuetele vastavat lisanditega mootoribensiini.


DIISLIKÜTUS
  Mis autoga juhtub? Kuidas käituda ja probleem kõrvaldada?
Bensiini sattumine diiselmootoriga auto kütusesüsteemi Väheneb diislikütuse määrimisvõime. Lõhub kõrgsurvepumba, kahjustab kütusepihusteid Ära käivita mootorit! Kogu kütusesüsteem tuleb autoteeninduses tühjendada ja puhastada.
Vesi diislikütuses Väheneb diislikütuse määrimisvõime. Lõhub kõrgsurvepumba, kahjustab kütusepihusteid Ära käivita mootorit! Kogu kütusesüsteem tuleb autoteeninduses tühjendada ja puhastada
Normist kõrgem väävlisisaldus Liiga kõrge väävlisisaldus põhjustab probleeme katalüsaatori ja kübemefiltri töös. Väävlisisaldus alla 20 ppm ei kahjusta sõidukit. Vajalik kütusesüsteemi tühjendamine
Kütuselisandite puudumine või liiga madal lisandi kogus diislikütuses Sette ja rooste tekkimine kütusepihustitele (pihustidüüsidel, pihusti sisemuses); intensiivne kütuse vahutamine tankimisel. Mootori võimsuse ning töö efektiivsuse vähenemine, kütusekulu suurenemine Kasuta tänapäeva nõuetele vastavat lisanditega diislikütust.
Kahetaktiline õli diislikütuses Maismaal kasutamiseks mõeldud kahetaktiline  õli kasutamine suurendab põlemisel tekkiva tuha kogust, mis omakorda põhjustab ladestusi kütusepihustitel ning probleeme kübemefiltri töös Vajalik kütusesüsteemi tühjendamine ning kütusefiltri vahetus

Sule

Muuda keel