See veebileht kasutab küpsiseid (cookies). Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt.

Nõustun

Küsimused ja vastused

Miks Circle K EXTRA Club lojaalsusprogrammi tingimused uuenevad? Sule

EXTRA Club uued ja täiendatud tingimused vastavad uutele andmekaitsenõuetele, mis hakkavad Euroopa Liidus kehtima alates 2018. aasta maikuust. Just Sinu kui kliendi õiguseid ja Su andmete privaatsust need uued mahukad kasutamistingimused reguleerivadki. Uuendusena oleme kasutusele võtnud Circle K ID, mis on edaspidi isikukoodi asemel Sinu kasutajatunnuseks meie süsteemides. Selle abil saad tulevikus soovi korral meie lojaalsusprogrammist väljuda ning oma andmed kustutada kõigist meie andmebaasidest.
Mis juhtub kui ma uute EXTRA Club lojaalsusprogrammi tingimustega ei nõustu? Ava

Uued EXTRA Club lojaalsusprogrammi tingimused on kehtivad alates 1. novembrist 2017.a. Jätkamaks EXTRA Club soodustuste saamisega, palume Sul nõustuda uuendatud lojaalsusprogrammi tingimustega uues iseteenindusveebis. EXTRA Club uued ja täiendatud tingimused vastavad uutele andmekaitsenõuetele, mis hakkavad Euroopa Liidus kehtima alates 2018. aasta maikuust.
Juhul kui klient ei nõustu uute tingimustega ning ei liitu meie uue iseteenindusveebiga lõpetame kevadel 2018.a nendele kaartidele lojaalsussoodustuste pakkumise.
Millised on Circle K EXTRA Club lojaalsusprogrammi soodustused? Ava

EXTRA Club lojaalsusprogrammiga liitunud klientidele kehtivad järgmised soodustused:
  • miles ja milesPLUS mootorikütused täisteenindus- ja automaatjaamades 2,3 s/l soodsamalt
  • Iga 6. kohv tasuta
  • Iga 3. autopesu 50% soodsam
  • Iga 3. tolmuimeja kasutamine 50% soodsam
  • Lisaks erinevad personaalsed pakkumised
Kuidas ma saan liituda EXTRA Club lojaalsusprogrammiga? Ava

EXTRA Club lojaalsusprogrammiga saab liituda veebis aadressil www.circlek.ee/extra. Püsikliendiprogrammiga liitumiseks on vajalik EXTRA lojaalsuskaardi, Partnerkaardi, SEB või Swedbank maksekaardi olemasolu.

Partnerkaardi, LHV Partner Pangakaardi, SEB või Swedbanki pangakaardiga – minge lehele "Loo konto", kus saate luua uue konto ning lisada omale sobiva kaardi EXTRA Club lojaalsuskaardiks. Täitke registreerimisvormi väljad, nõustuge uute lojaalsusprogrammi tingimustega ning oletegi lojaalsusprogrammi liige.
Mitu kaarti ma saan oma EXTRA Club kontoga liita? Ava

Kontoga saate liita kuni 10 kaarti. EXTRA Club lojaalsusprogrammiga saate liita Partnerkaardi, LHV Partner Pangakaardi, SEB ja Swedbanki kõiki pangakaarte - nii era- kui ärikaarte. Kui saate uue pangakaardi, siis tuleb uue numbriga kaart iseteenindusveebis EXTRA Club kontole lisada (vana kaardi numbri saate kustutada).
Kuidas ma saan teada, kas mu EXTRA Club kaart kogub soodustusi? Ava

Oma EXTRA Club lojaalsuskontole minnes saab näha kui mitu kohvi või autopesu templit ja soodustuse vautšerit on juba kogunud või kui mitu täishinnaga kohvi või autopesu tuleb veel ostma, et vastavalt tasuta kohvi või 50% soodustusega autopesu saada. Ka ostutšekil on olemas kogutud templite ja vautšerite info, kuid see näitab andmeid enne viimast ostu. Seega samal tšekil olevad ostud pead ise nendele andmetele juurde liitma viimase seisu saamiseks.
Miks ma ei saa EXTRA Club lojaalsusprogrammi liita ID-kaarti? Ava

Circle K EXTRA Club lojaalsusprogramm on kõigis kontserni riikides üles ehitatud samu põhimõtteid silmas pidades. Kuna Eesti on kontserni riikidest ainus, kus ID-kaart on nii laialdaselt kasutusel, siis antud hetkel ei ole tehnilistel põhjustel võimalik ID-kaarti lojaalsuskaardina kasutusele võtta.
Kuidas ma oma tasuta või soodustusega toote kätte saan? Ava

Vautšeri lunastamine toimub teenindusjaama kassas. Selleks on vaja EXTRA Club lojaalsuskaarti (EXTRA kaart, Partnerkaart, LHV Partner Pangakaart, SEB või Swedbanki pangakaart), mis on liidetud lojaalsuskontoga. Lojaalsuskaardi abil tunneb süsteem kliendi ära ning siis saabki klient soovi korral vautšeri lunastada.
Kuidas ma näen millised on mu vautšerid? Kuidas ma tean, et mul on tasuta kohvi vautšer? Ava

Templeid ja vautšereid näete oma EXTRA Club lojaalsuskonto iseteenindusveebis. Seal näete mitu kohvi või autopesu templit ja soodustuse vautšerit olete juba kogunud või kui mitu täishinnaga kohvi või autopesu peate veel ostma, et vastavalt tasuta kohvi või 50% soodustusega autopesu saada. Ka ostutšekil on olemas kogutud templite ja vautšerite info.
Kuidas ma näen oma templeid/oste? Ava

Kõige parema ülevaate oma ostudest saab klient iseteenindusveebis. Iseteeninduskeskkonda pääseb läbi veebi ja mobiili. Lisaks teostatud tehingutele kuvatakse seal informatsiooni templite ja vautšerite tüübi ning arvu kohta. Võimalik on muuta oma andmeid ning jälgida, kui palju kütust igakuiselt tarbitakse.

Samuti on võimalik oma templite ja vautšerite seisu näha ka ostutšekil. NB! Viimati ostetud kohvi või autopesu kajastuvad alles järgmisel tšekil. Ehk siis tšeki jaluses toodud kohvile tuleks liita juurde kohvi, mis osteti.
Kui kaua kehtib kohvi ja autopesu soodustuse vautšer? Kui pikalt saab realiseerida? Ava
 

Vautšer koosneb templitest.
  • Tempel – kehtib jooksev kuu + 12 kuud
  • Vautšer – kehtib jooksev kuu + 3 kuud
Kui ma kogun erinevate kaartidega templeid, siis kas need liidetakse? Ava

Jah, kogutud templid liidetakse. Kogutud templeid on võimalik EXTRA Club lojaalsuskontol jälgida.
Kui vana peab olema EXTRA Club konto looja, kas on piiranguid? Ava

Circle K EXTRA Club konto loomisel vanusepiirangut ei ole. EXTRA Club kaarti saab osta vähemalt 16-aastane füüsiline isik.
Sule

Muuda keel