See veebileht kasutab küpsiseid (cookies). Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt.

Nõustun

Õnnelik teenindaja, õnnelik klient!

Circle K on oma inimestele mõeldes välja töötanud Circle K Akadeemia arenguprogrammi. Programm aitab uutel töötajatel ettevõttesse hästi sisse elada ja kogenud töötajal end erialaselt täiendada.

Circle K Akadeemia
 
Koolitused

Lisaks töökohapõhisele õppele korraldame Circle K Akadeemia raames regulaarseid teeninduse- ja müügialaseid, toiduohutuse ning tootekoolitusi. Väljaõpe toimub nii e-keskkonnas kui ka praktiliste harjutuste näol. Lisaks on meil olemas eraldiseisev õppeklass, kus korraldame koolitusi erinevate valdkondade spetsialistide juhendamisel.

Tahad olla tulevane juht?

Tegusatel ja ambitsioonikatel müüja-klienditeenindajatel on võimalus kandideerida „Tulevase juhi arenguprogrammi“, mille eesmärgiks on läbi süsteemse õppekava tagada järelkasv teenindusjaama juhataja ja juhataja asetäitja ametikohtadele.
Arenguprogramm kestab tavaliselt kuni 6 kuud ning selle käigus valmistavad Circle K juhid ja erinevate valdkondade spetsialistid teenindusjaamade müüja-klienditeenindajaid ette tulevaseks tööks teenindusjama juhatajana. Lisaks loengutele saavad osalejad võimaluse kogenud teenindusjaama juhist mentori käe all viia läbi erinevaid praktilisi ülesandeid teadmiste kinnistamiseks.

Kas Sulle meeldib koolitada?

Neile, kes tunnevad endas valmidust ja soovi teisi juhendada ja koolitada, pakume võimalust kandideerida Circle K sisekoolitajaks. Sisekoolitajate arendamiseks oleme loonud sisekoolitajate klubi, kus asjaosalised regulaarselt kohtuvad, uusi nippe juurde õpivad ja kogemusi vahetavad.

Me toetame Sind õpingutel

Circle K väärtustab edasipüüdlikkust ja haridust ning seetõttu toetame oma spetsialiste, juhte ning juhtide järelekasvu kõrghariduse omandamisel stipendiumiga. Võimaldame õppivatel töötajatel võtta õppepuhkust ning toetame praktika ja uurimistööde läbiviimist meie ettevõttes.

Sule

Muuda keel