See veebileht kasutab küpsiseid (cookies). Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt.

Nõustun

Andželika Volt alustas Statoilis 2012. aastal klienditeenindajana Laagri teenindusjaamas. 2014. aastal asus Andželika tööle Järvevana teenindusjaamas vanemmüüjana ning 2015-2017 töötas ta kontoris klienditeeninduse spetsialistina. Täna töötab Andzelika Tartu Kvissentali teenindusjaamas juhataja asetäitjana.

Andzelika Volt

Kellena töötad praegusel hetkel ja milliseid tööülesandeid tuleb Sul igapäevatöös täita? Sule

Andželika Töötan Circle K Löunakeskuse teenindusjaama vanemmüüjana, kuid hetkel täidan tähtajaliselt juhataja asetäitja kohustusi Tartu Kvissentali teenindusjaamas. Peamiseks ülesandeks on hea klienditeenindus ja müügitöö, mis oleks eeskujuks ka mu kolleegidele. Lisaks on minu ülesanne juhendada alustavaid müüjaid ning abistada juhatajat teenindusjaama tagaruumi töödes ja jaama juhtimises.

Kuidas sa selle ametini jõudsid ehk millal ja millistel ametikohtadel Sa Circle K-s veel oled töötanud? Ava

Olen töötanud Circle K-s nüüdseks üle viie aasta ning mul on väga vedanud - olen saanud proovida mitmeid ametikohti. Alustasin oma teekonda Circle K-s Laagri teenindusjaamas teenindajana - olin seal ligi 2,5 aastat ning lisaks mõned kuud Kristiine teenindusjaamas. Peale seda liikusin Järvevana teenindusjaama, kus olin üle aasta vanemmüüja. Tänu meie ettevõttes toimuvale töövarjupäevale jäin silma meie klienditeenindusosakonnale ning asusin tööle klienditoe spetsialistina, mis oli üks põnevamaid aastaid siiani. Peale Tartusse kolimist jätkan tööd Lõunakeskuse teenindusjaamas vanemmüüjana.
Kus ja kellena Sa enne Circle K-d töötasid? Ava

Enne Circle K-d töötasin suvel klienditeenindajana Steffani pizzarestoranis ning Tallinna elama liikudes mahlabaaris Boost Juice Bars, kuid pean siiski oma esimeseks püsivamaks töökohaks Circle K-d.
Millised Sinu iseloomuomadused/teadmised on tulnud kasuks karjäärile Circle K-s ja milliseid on tulnud arendada? Ava

Ma arvan, et minu kõige paremad omadused on rõõmsameelsus ja positiivne ellusuhtumine. Need iseloomuomadused on mind pidevalt aidanud, eriti Tulevase Juhi Arenguprogrammi läbides. Mul on ka kaks omadust, millega pidevalt tööd teen: argus ning tormakus. Julgust olen Circle K-s töötades juba väga palju juurde saanud, nüüd tegelen tõsiselt oma tormakusega.
Milline on töökeskkond Circle K teenindusjaamas? Ava

Mul on olnud rõõm töötada nüüdseks viies teenindusjaamas ning mind on iga kord vastu võetud väga sõbralikult. Minu arust on iga Circle K teenindusjaam nagu väike perekond, kes alati üksteist aitavad ning kellega on alati mõnus ning väljakutsuv koos töötada.
Millised on olnud Circle K-s Sinu eredamad kordaminekud ja valusamad õppetunnid? Ava

Iga ametikoht on andnud mulle juurde uusi kogemusi, väljakutseid ja õppetunde mille üle olen tänulik. Leian, et valusad õppetunnid on vajalikud et hindaksid rohkem oma kordaminekuid ning õpiksid neist. Olen eriti õnnelik kogemuste üle, mida pakkus mulle klienditoe spetsialisti ametikoht.
Milliseid võimalusi pakub Sulle töötamine Circle K-s? Ava

Karjäärivõimalused, erinevad koolitused, paindlik graafik, motivatsioonipakett - seda, mis mulle Circle K-s meeldib, võikski loetlema jääda!
Millised erinevad karjäärivõimalused on Sinu arvates Circle K teenindusjaamades ja kontoris? Ava

Circle K-s on minu arvates väga head karjäärivõimalused ja ma arvan, et olen elav tõestus sellest. Circle K pakub erinevaid koolitusi ning siin on tavaks alustada uue töötaja otsinguid ettevõttesisese konkursiga. Seeläbi on minu meelest loodud parimad võimalused edasiliikumiseks ja paljudel on võimalus karjääri teha, kui ainult tahtmist jätkub.
Räägi oma tulevikuväljavaadetest Circle K-s. Ava

Kindlasti tahan ma Circle K-s edasi liikuda ja ikka kõrgemale. :)
Mida soovitaksid oma kolleegidele teenindusjaamast/kontorist, kes pole teinud veel oma valikuid tuleviku suhtes? Ava

Julget pealehakkamist!! Isegi, kui te ei ole teinud veel kindlaid plaane oma tuleviku suhtes, siis paigal seismine ei anna teile ka mitte midagi.
Mida andis Sulle Tulevase Juhi Arenguprogrammi läbimine? Ava

Kõige rohkem andis Tulevase Juhi Arenguprogramm mulle julgust ja kindlustunnet. Peale selle õpetas arenguprogramm mulle, et kui sa midagi tahad, siis pead selleks ka ise vaeva nägema.
Sule

Muuda keel