See veebileht kasutab küpsiseid (cookies). Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt.

Nõustun

Raimo Vahtrik alustas Statoilis 1993. aastal Järvevana teenindusjaama juhatajana. Oma pika ja mitmekesise karjääri jooksul on Raimo töötanud ka logistika ja kinnisvarajuhina, ärikliendi müügidirektorina ning Venemaa üksuse tegevjuhina. Tänaseks töötab Raimo Circle K Eesti kontoris jaemüügi direktorina.

Raimo Vahtrik

Kellena töötad praegusel hetkel ja milliseid tööülesandeid tuleb Sul igapäevatöös täita? Sule

raimo Töötan Jaemüügi direktori ametikohal ja juhin otseselt Jaemüügiosakonna tööd, selhulgas teenindusjaamade igapäevast tegevust ja ettevõtte kinnisvaraarendust.

Kuidas sa selle ametini jõudsid ehk millal ja millistel ametikohtadel Sa Circle K-s veel oled töötanud? Ava

Alustasin ettevõttes teenindusjaama juhatajana, seejärel olen töötanud Jaemüügi piirkonnajuhina, jaemüügijuhina, logistikajuhina, ärikliendiosakonna juhina ja Venemaa äriüksuse peadirektorina
Millisel erialal oled õppinud ning millised on Sinu töökogemused sellel erialal töötades? Ava

Minu akadeemiline haridus on pedagoogiline, ärijuhtimise osas olen oma teadmisi täiendanud erinevate kursuste abil, sealhulgas Tartu, Cambridge ja Cranfieldi ülikoolide juures.
Kus ja kellena Sa enne Circle K-d töötasid? Ava

Enne tööle asumist toonasesse Statoili käivitasin esimese squashiklubi Tallinnas ja töötasin selle klubi juhina. Klubi asus endises Harju Oru võimlas ja koosnes 3 võistlus- ja 1 treeningväljakust.
Millised Sinu iseloomuomadused/teadmised on tulnud kasuks karjäärile Circle K-s ja milliseid on tulnud arendada? Ava

Kindlasti on palju olnud kasu omandatud teadmistest ja kogemustest pedagoogika valdkonnas, kuna igapäevase töö osa teenindusjaamas on enesõpe ja meeskonnaliikmete arendamine. Klassikaline õpetamise metoodika on aidanud kohaneda muudatustega ettevõtluskeskkonnas, soovi pidevalt õppida ja innustada kolleege saavutama seatud sihte ja eesmärke.
Milliseid võimalusi pakub Sulle töötamine Circle K-s? Ava

Esmajärjekorras pakub töö suurt vaheldust. Kuigi me pakume oma klientidele päüevast päeva sisuliselt samu tooteid ja teenuseid, on harva kaks päeva ühesugused. Pidev valmisolek ootamatusteks on aidanud arendada kiiret kohenemisvõimet ja valmisolekut ka muutusteks tööülesannete ja ametite osas. Minu viimane suurem muutus oli 26 kuu pikkune lähetusleping Venemaale kohaliku äriüksuse juhina. Sain selle perioodi kestel kasutada täielikult eelnevaid teadmisi ja kogemusi, õppida neid kohalkdama teises riigis ja kultuurikeskkonnas.
Millised erinevad karjäärivõimalused on Sinu arvates Circle K teenindusjaamades ja kontoris? Ava

Töö teenindusjaamas on ääretult põnev ja huvitav. Aeg tööl lendab kiiresti. Alati tuleb ette raskeid hetki, kus kõik ei lähe plaanitult, kuid siis ongi põhjust ennast kokku võtta, teha samm tagasi selleks, et joosta jälle edasi. Meie töötajad teenindusjaamades on väga erineva haridus- ja kogemuspagasiga ja seetõttu on loogiline, et paljud tugikontori ametikohad täidetakse kandidaatidega teenindusjaamadest. Selle suureks plussiks pean asjaolu, et teenindusjaama taustaga töötajal on teadmine ja ettekujutus, kuidas tugikontori ametikohal võimalikult hästi hakkama saada ja teenindusjaamades töötavaid kolleege võimalikult hästi aidata. Samuti tekkib teeniduskjaamas töötamisel väga hea arusaamine meie klientidest ja nende peamistest vajadustest.
Mida soovitaksid oma kolleegidele teenindusjaamast/kontorist, kes pole teinud veel oma valikuid tuleviku suhtes? Ava

Soovitan valmistada ennast pidevalt ette homseks või siis järgmiseks sammuks oma tööalaste eesmärkide saavutamisel. Kui tekkib vakants või võimalus soovitud suunas ametiredelil liikuda, tuleb selleks olla valmis nii teadmiste kui oskuste poolest, vastasel korral leidub alati Teist tublim ja edukam kandidaat.
Sule

Muuda keel