See veebileht kasutab küpsiseid (cookies). Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt.

Nõustun

Heddi-Liis Laurits alustas Statoilis 2007. aastal müüja-klienditeenindajana Nõmme teenindusjaamas. 2013. aastal alustas Heddi-Liis tööd teenindusjaama juhatajana Petrooleumi teenindusjaamas ning aastast 2015. töötab ta Circle K Eesti kontoris koolitusspetsialistina.

Heddi-Liis Laurits

Kellena töötad praegusel hetkel ja milliseid tööülesandeid tuleb Sul igapäevatöös täita? Sule

Heddi-Liis Minu praegune ametikoht on koolitusspetsialist. Ma töötan Circle K jaemüügi osakonnas, mis tähendab seda, et minu igapäevane tööülesanne on teenindusjaama töötajate arendamis- ja koolitusvaldkonna juhtimine. Ma organiseerin koolitusi, vastutan selle eest, et kõigil töötajatel oleks seadusepoolt nõutavad koolitused läbitud ning tegelen koolitusvaldkonna edasiarendamisega. Lisaks viin ka läbi ise erinevaid koolitusi ning toetan uute töötajate väljaõpet.

Kuidas sa selle ametini jõudsid ehk millal ja millistel ametikohtadel Sa Circle K-s veel oled töötanud? Ava

Ma alustasin Circle K-s 2007ndal aastal, kui olin just täisealiseks saanud. Mõtlesin, et suurlinna Tallinnasse tulles võiks suvel enne ülikooli paar kuud töötada. Kuid kujunes välja hoopis nii, et otsustasin müüja-klienditeenindajana jätkata ka ülikoolis õppimise ajal, sest sain töökoormust mugavalt vähendada või suurendada erinevate kuude lõikes. 2010ndal aastal sai minust juhataja-asetäitja Järvevana teenindusjaamas ning hiljem Petrooleumi teenindusjaamas. 2013 aasta augustis tehti mulle otsepakkumine Viimsi teenindusjaama juhataja ametikohale asumiseks. Detsembris 2014 võtsin vastu uue väljakutse ning asusin juhtima kahte teenindusjaama – lisaks Petrooleumile ka Sadama teenindusjaama. Käesoleva aasta alguses tehti mulle jällegi otsepakkumine ning asusin jaanuaris 2015 tööle koolitusspetsialistina.
Kus ja kellena Sa enne Statoili töötasid? Ava

Statoil oli minu jaoks esimene „päris“ töökoht, olin töötanud varem vaid jäätisekioskis müüjana, kuid seda väga lühikest aega.
Millisel erialal oled õppinud ning millised on Sinu töökogemused sellel erialal töötades? Ava

Ma olen lõpetanud Tallinna ülikooli psühholoogia magistriõppe spetsialiseerudes organisatsioonipsühholoogiale. Lisaks Circle K-le olen paralleelselt saanud teha ka natuke erialasemat tööd – töötan ka Tartu Laste Turvakodus kasvatajana.
Millised Sinu iseloomuomadused/teadmised on tulnud kasuks karjäärile Circle K-s ja milliseid on tulnud arendada? Ava

Pean ennast positiivseks inimeseks, mulle meeldib uusi asju õppida ja kogeda, olen oma töökohustustes kohusetundlik ja avatud suhtleja – usun, et kõik need omadused on kasuks tulnud minu arenguteel Circle K-s. Olen pidanud arendama venekeele oskust ning ka finantsalaseid teadmisi, mida on vaja olnud teenindusjaama juhina töötades.
Milline on töökeskkond jaamas/kontoris? Ava

Teenindusjaamas töötamine on väga tempokas ning ka pingeline, sest jaamasid külastab väga palju kliente – igav ei ole kunagi. Kontoris töötamine on teistmoodi põnev, töökeskkond on iseenesest rahulikum, kuid  huvitavad väljakutseid ja erinevad projektid ei lase rutiinil tekkida.
Millised on olnud Circle K-s Sinu eredamad kordaminekud ja valusamad õppetunnid? Ava

Ma olen uhke selle üle, et olen lõpetanud ülikooli töötades samaaegselt täiskoormusega teenindusjaamas. Seega olen saanud  ülikoolis õpitud teooria kohe viia teenindusjaama juhtides praktikasse. Valusamaid õppetunde ma ei mäletagi, võib-olla on see seepärast, et leian igas olukorras positiivse aspekti või on mul lihtsalt vedanud.
Milliseid võimalusi pakub Sulle töötamine Circle K-s? Ava

Circle K on suur rahvusvaheline ettevõte, seega mina näen võimalust töötada erinevates osakondades ja ka teistes riikides – ootan põnevusega oma järgmist sammu karjääriteel.
Millised erinevad karjäärivõimalused on Sinu arvates Circle K teenindusjaamades ja kontoris? Räägi oma tuleviku väljavaadetest Circle K-s. Ava

Teenindusjaamas töötades on karjäärivõimalused ideaalsed, sest isegi töötades müüjana saab võtta erinevaid rolle olles TKO volinik, vanem-müüja või sisekoolitaja. Peakontoris töötamine ei ole ka vähem uusi väljakutseid pakkuv, sest kõik osakonnad teevad vähemal või suuremal määral omavahel koostööd. Ma usun küll, et praegune ametikoht ei ole minu jaoks Circle K-s viimane.
Mida soovitaksid oma kolleegidele teenindusjaamast/kontorist, kes pole teinud veel oma valikuid tuleviku suhtes? Ava

Ma soovitan olla julge ja ettevõtlik, ei tohi karta teha valesid otsuseid, sest iga valik viib lühemat või pikemat teed pidi just sinna, kuhu välja jõuda tahetakse – erinevaid võimalusi tuleb meie teele igapäevaselt, tuleb lihtsalt haarata härjal sarvist.
Sule

Muuda keel